مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ به همراه جمعی از مدیران ارشد مجموعه، صبح روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه از شرکت صنعت غذایی کورش بازدید کردند و با همکاران پرتلاش این شرکت، چهره به چهره دیدار داشتند.

در این بازدید دکتر فضلی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که سعادت یار شد و فرصت دست داد تا با شما عزیزان چهره به چهره دیدار کنیم و از محبت‌ها و تلاش‌های شما در سال 96 قدردانی کنیم و برای زحماتی که در سال 97 در دست دارید، خدا قوت بگوییم.

دکتر فضلی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی سیستم ای آر پی در ارتقای نوآوری اظهار کرد:‌ ما می‌خواهیم در مجموعه، چابکی وجود داشته ‌باشد تا هر تهدید احتمالی به فرصت تبدیل شود. لازمه این مهم سرعت عمل است. سرعت عملی که بر مبنای اطلاعات صحیح باشد. واحد مالی در ارائه این اطلاعات صحیح بسیار موثر است.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: به امید خدا در مجموعه گروه صنعتی گلرنگ اولین شرکتی که در آن سیستم‌های ای آر پی نصب می‌شود، صنعت غذایی کورش است. همکاری ارزشمند همه همکاران عزیز در استقرار سیستم ای آر پی که باید از همه امکانات آن به درستی استفاده شود، لازم است. ما باید از هر آنچه در این سیستم قابل استفاده است، بهره ببریم. چابکی و همکاری داشته باشیم و از نوآوری‌ها حمایت کنیم. ضمن آن که نوآوری زمانی میسر می‌شود که اطلاعات درستی در سیستم داشته باشیم.

دکتر فضلی ادامه داد: با وجود شما همکاران عزیز و با بهره‌گیری از ای آر پی، ان‌شاءالله صرفه جویی خوبی در هزینه‌ها خواهیم داشت. باید بتوانیم همه هزینه‌ها را کنترل کنیم و آنجایی که نیاز نیست، هزینه نکنیم. باید همه امور را در کنار هم ببینیم و سیستم‌ها باید کمک کنند که این کار به درستی انجام شود.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ افزود: به لطف خداوند امروز این امکان را داریم که محصولاتی سلامت محور به جامعه ارائه دهیم. این محصولات عملا جایگاه صنعت غذایی کورش را در اذهان مردم بالاتر می‌برد.

دکتر فضلی درباره حضور در بازارهای جهانی اظهار کرد: با حفظ منافع هموطنان می‌توانیم به سمت بازارهای جهانی پیش رویم تا از ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده شود.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ ادامه داد: مجموعه‌ای موفق است که تهدیدها را به فرصت تبدیل کند، امروز تلاش ما در صنعت غذایی کورش این خواهد بود که با وجود سیستم‌های خوبی که خواهیم داشت و همکاران خیلی خوبی که این سیستم‌ها را تضمین خواهند کرد، از کلیه فرصت‌ها استفاده کنیم. بنابراین تا زمانی که ای آر پی به طور کامل استقرار یابد، باید به گونه‌ای عمل شود که در بازارهای صادراتی از همین الان بتوانیم برنامه داشته باشیم.

ایشان افزود: بازارهای صادراتی سختی‌های خاص خود را دارد، اما ما باید به لحاظ مالی شرایط را سهل کنیم تا بتوانیم در زمینه صادرات ویژه عمل کنیم.

دکتر فضلی با اشاره به ویژه‌بودن شرایط صادرات در سال 97، گفت: ما باید بتوانیم خیلی چابک‌تر عمل کنیم، به هر حال امسال در این فرایند موانعی وجود دارد اما باید برای مواجهه با این موانع آماده باشیم.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ با اشاره به قیمت مناسب محصولات شرکت صنعت غذایی کورش به ویژه گوشت، تاکید کرد: زحماتی که شما عزیزان می‌کشید بسیار ارزشمند است و باید به سمتی برویم که کسری‌های بازار را تامین کنیم و با این تامین، کمک کنیم قیمت گوشت افزایش پیدا نکند. چون گوشت یکی از حیاتی‌ترین مواد غذایی جامعه است و قیمت‌های ما باید به شکلی باشد که قشر کم درآمد جامعه بتواند بدون دردسر خرید گوشت را انجام دهد.

دکتر فضلی درباره وجود منافع مادی و معنوی در کنار یکدیگر، گفت: ما دوست داریم مادیات و معنویات در کنار هم قرار گیرد و وقتی جایی منافع مادی وجود دارد، عملا ذخیره آخرت هم در کنار آن وجود داشته باشد.

دکتر فضلی ادامه داد: برای مطرح شدن در زمینه صادرات باید از برنامه‌ریزی و تدارکات دقیق استفاده کنیم و از زیر ساخت‌های آی تی و ای آر پی بهره ببریم. باید بتوانیم منافع‌مان را برای بلند مدت با دیگران گره بزنیم چون دوست داریم که از فرصت‌هایی که در کشور هست استفاده ببریم و دیگران هم از همکاری با ما لذت ببرند.

پس از بازدید از تمامی واحدها و گفت‌وگو با همکاران، دکتر فضلی و هیات همراه طی نشستی، با مدیران صنعت غذایی کورش به گفت‌وگو پرداختند.

دکتر فضلی در این نشست بیان داشت: امیدواریم با وجود شما عزیزان در سال 97 و سال‌های آتی، بیش از سال‌های گذشته بتوانیم توفیقات‌مان را رقم بزنیم. کارهای قشنگی در صنعت غذایی کورش صورت گرفته است که امروز شاهد نتایج آن هستیم.

ایشان ادامه داد: امروز می‌بینیم تفاوت ما با سایرین روز به روز مشهودتر می‌شود. در حوزه سلامت حضور جدی داریم و محصولاتی که تولید می‌کنیم سلامت محور است. در همین حال انتظار ما از شما همکاران عزیز بسیار است، زیرا انتظار از باور نشأت می‌گیرد و ما این باور را نسبت به صنعت غذایی کورش داریم که بهترین است. بنابراین انتظارمان هم متناسب با این باور است.

دکتر فضلی در پایان تاکید کرد: هیچ ارزشی بدون زحمت ایجاد نمی‌شود و هیچ توفیقی اتفاقی نیست. در صنعت غذایی کورش زحمت ارزشمندی کشیده شده و الحمدلله ما امروز در روغن‌های مایع در رتبه اول هستیم.