جشن پایان سال در شرکت‌های عضو گروه صنعتی گلرنگ برگزار شد که در ادامه به عنوان نمونه به چند مورد اشاره می‌شود:

 

  • در مراسم پایان سال 1396، از کلیه همکاران کورش‌مال تجلیل شد

دوشنبه 21 اسفند ماه به سنت هر ساله، مراسم تقدیر و تشکر از همکاران کورش‌مال با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و کلیه همکاران کورش مال، برگزار شد.

مهندس میرعالی مدیرعامل کورش‌مال تشکر ویژه این مراسم را به خانواده‌های محترم همکاران اختصاص داد که صبورانه ساعت‌ها عدم حضور همسر و یا والدین‌شان را تحمل می‌کنند.

متن کامل خبر:

http://golrang.me/ag1v

 

  • جشن پایان سال 1396 گروه صنعتی پدیده شیمی پایدار برگزار شد

جشن پایان سال 1396 گروه صنعتی پدیده شیمی پایدار، چهارشنبه 23 اسفند ماه، با حضور مهندس فاضلیان، معاونین، مدیران محترم عامل، مدیران ارشد و همکاران گروه شرکت‌های پدیده شیمی پایدار در تالار پذیرایی کشتی در پارک ارم برگزار شد.

در ابتدای مراسم پس از یاد و گرامیداشت بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ، استاد حاج محمد کریم فضلی، از تلاش و مدیریت مهندس فاضلیان با تشویق تمامی همکاران تقدیر گردید.

در ادامه مهندس فاضلیان با اشاره به موفقیت ارزنده و رشد چشمگیر نیروی انسانی مجموعه پدیده شیمی پایدار طی شش سال گذشته بیان داشت: در سال 1387 تا سال 1395 اهدافی تعریف شده بود که به همت همکاران و لطف خداوند این اهداف محقق گردید. از سال 1395 نیز تا 10 سال دیگر، پروژه‌ و برنامه‌هایی تدوین شده است که انشالله به کمک تجربه همکاران قدیمی و نیروهای جوان و جدید محقق خواهد شد.

متن کامل خبر:

http://golrang.me/b5rw

 

  • جشن پايان سال ٩٦ شركت گلرنگ پخش

جشن پايان سال ٩٦ شركت گلرنگ پخش با حضور رياست هيئت مديره دكتر ابراهيمي، مهندس شاملي، مهندس سجادي و مهندس حسيني و با حضور همكاران دفتر مركزي و شعب تهران در روز شنبه  ٢٦ اسفند ماه ٩٦ برگزار گرديد.

 

  • مراسم جشن پایان سالدر شرکت گروه صنعتی گلرنگ

در شرکت گروه صنعتی گلرنگ نیز مراسم جشن پایان سال در فضایی سرشار از صمیمیت و شادی روز چهارشنبه 23 اسفند ماه در کافه رستوران ویلا برگزار شد.