برندهای گروه صنعتی گلرنگ در سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران درخشیدند.

در این جشنواره، کورپوریت ویدئوی گروه صنعتی پاکشو، تیزر پودر دستی سافتلن و تیزر رب گوجه فرنگی فامیلا توانستند شاهین طلایی جشنواره را از آن خود کنند.

کورپوریت ویدئوی گروه صنعتی پاکشو در بخش فیلم تبلیغاتی، تیزر پودر دستی سافتلن در بخش مصرف بهینه انرژی و تیزر رب گوجه فرنگی فامیلا در بخش آگهی تلویزیونی شاهین طلایی را به خود اختصاص دادند.

شاهین نقره‌ای جشنواره نیز به برند‌های زیر تعلق گرفت:

ویدئوی مراسم شب یلدا ویژه برند گلرنگ در بخش تبلیغات مستقیم و فروشندگی شخصی، پودر سافتلن در بخش تبلیغات دیجیتال، پودر دستی سافتلن در بخش تبلیغات کمپین یکپارچه و روغن ذرت اویلا در بخش آگهی رادیویی.

دستمال کاغذی نانسی و دستمال کاغذی سافتلن نیز هر دو در بخش آگهی تلویزیونی موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

لازم به ذکر است آثار نام برده شده که در این جشنواره درخشیده‌اند همگی حاصل همکاری شرکت‌های عضو گروه صنعتی گلرنگ با آژانس تبلیغاتی هنر روز بوده‌اند.

گفتنی است سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران دوشنبه ۱۴ اسفند ماه ۹۶ با حضور شرکت‌های تبلیغاتی سراسر کشور و روابط عمومی‌ها در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

برپایی جشنواره تبلیغات ایران با رویکرد انتخاب آثار فاخر، جذاب، اثربخش و خلاق صورت می‌گیرد.

این جشنواره از یک‌سو به تقویت تبلیغات در ابعاد ساختاری و محتوایی یاری می‌رساند و از سوی دیگر زمینه‌های مناسبی برای رتبه‌بندی شرکت‌های تبلیغاتی و نیز تعامل مناسب بین آن‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی تولیدکننده اقلام تبلیغاتی به دست می‌دهد.

امسال سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران در بخش ویژه خود، فعالیت‌های تبلیغاتی مصرف بهینه انرژی (آب، برق، سوخت) را به طور خاص موردتوجه قرار داد.