مراسم روز زن و روز تکریم از مقام و منزلت مادر در شرکت گروه صنعتی گلرنگ با حضور دکتر فضلی، حاجیه خانم فضلی، دکتر مریم فضلی، جمعی از معاونان و مدیران ارشد و همکاران خانم شرکت‌های گروه صنعتی گلرنگ، آریان تجارت شرق و گلرنگ سیستم عصر روز شنبه ۱۹ اسفند ماه ۹۶ برگزار شد.

در ابتدای این نشست صمیمانه، دکتر فضلی با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن عنوان داشت: از دید من بین خانم‌ها و آقایان در مجموعه نباید تفاوتی وجود داشته باشد، آیا از دید شما تفاوتی وجود دارد؟

بانوان حاضر در مراسم به اظهار نظر پرداختند و حضور بیشتر آقایان را مطرح کردند. دکتر فضلی پرسید: در سه شرکتی که شما همکاران عزیز خانم حضور دارید، یعنی گروه صنعتی گلرنگ، آریان تجارت شرق و گلرنگ سیستم چند درصد از کل همکاران خانم‌ها هستند؟

اعلام شد در گروه صنعتی گلرنگ 25 درصد، آریان تجارت شرق 45 درصد و گلرنگ سیستم 40 درصد از کل همکاران بانوان هستند و همگان به نسبت بالای حضور زنان در این سه شرکت نسبت به شرکت‌های مشابه اذعان کردند.

خانم‌های حاضر در نشست به مشغله خانم‌ها در منزل اشاره کردند. در این زمینه دکتر فضلی بیان داشت: اعتقاد داریم که همه باید با هم کارها را پیش ببریم و در منزل نیز باید این طور باشد و بین زن و مرد تقسیم کار وجود داشته باشد.

دکتر فضلی در پاسخ به این سوال که انتظارتان از زنان شاغل در سازمان چیست؟ گفت: هیچ فرقی بین آقایان و خانم‌ها نمی‌بینم. همان انتظاراتی که از آقایان داریم از خانم‌ها هم داریم، البته با در نظر گرفتن ملاحظاتی که باید در نظر گرفته شود؛ درست مثل خانواده‌ای که خواهران و برادران برای ایجاد یک آینده‌ی فرح بخش، در کنار هم کار می‌کنند. انتظار فراتری از خانم‌ها نداریم و انتظار کمتری هم قطعا نداریم. دوست داریم هیچ وقت حس نشود بین خانم‌ها و آقایان تفاوتی هست.

دکتر فضلی در پایان تاکید کرد: وجود خانم‌ها در مجموعه مغتنم است. فکر می‌کنم مجموعه‌ای که در آن خانم‌ها حضور ندارند نظم و انضباط و نشاطی را که باید نخواهد داشت و مجموعه‌ای هم که تنها خانم‌ها در آن باشند کامل نیست. مجموعه‌ای بهره‌ورتر است که زنان و مردان در کنار هم به سوی آینده به پیش بروند.

در پایان مراسم نیز هدایایی به‌ رسم یادبود به بانوان همکار اهدا شد.

سرکار حاجیه خانم فضلی نیز به نشانه سپاس شاخه گلی به بانوان همکار تقدیم نمودند.