روف‌گاردن کورش با حضور دکتر فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ  و مدیران ارشد شرکت گلرنگ سازه و مجتمع کورش، ساعت 10:30  چهارشنبه 16 اسفند ماه افتتاح گردید.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ صبح امروز در بازدید از روف گاردن کورش‌مال ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیم طراح، مجری و بهره‌بردار پروژه بام کورش‌مال اظهار داشت: بسیار مسروریم از اینکه به لطف خداوند رحمان و تلاش همکاران‌مان فضای روف گاردن به عنوان جذابیت دیگری بر جذابیت‌های کورش‌مال افزوده گردید. ایجاد روف گاردن انتظار مشتریان و هموطنانمان بود که امروز به آن پاسخ داده شد.

دکتر فضلی گفت: وقتی نیت خیر باشد؛ قطعا نتیجه تخصص و تعهدی که داریم چنین نتیجه‌ای خواهد داد. کاملا مشهود است که تلاش همه شما عزیزان توأمان بوده و این نیت پاک و حمیت قلبی‌تان چنان ثمر بخشیده که اینک همه از آن لذت می‌بریم.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ با گرامیداشت ایام خجسته ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: خداوند رحمان به ما لطف داشتند تا بتوانیم زمینه‌ساز لذت بردن هموطنان‌مان باشیم. بی‌شک زمانی یک لذت به حد اعلا می‌رسد که شمار کثیری از اشخاص نیز از آن لذت ببرند. بنا به آنچه امروز می‌بینیم هر شخصی که به این فضا وارد شود، متبسم شده و از زیبایی، آرامش و خدمات ویژه‌ای که به ایشان ارائه می‌شود لذت خواهد برد.

دکتر فضلی با برشمردن برخی از امکانات منحصر به فرد و غیر قابل قیاس روف گاردن کورش‌مال گفت: روف گاردن، کورش‌مال را به فضایی مبدل ساخته است که به جرأت می‌توان گفت در سطح جهانی مطرح است.

ایشان همچنین متذکر شد: حال که فضایی به این زیبایی و شایستگی برای هموطنان‌مان و سایر اشخاصی که به عنوان توریست به کشور عزیزمان سفر می‌کنند فراهم آورده‌ایم می‌بایست حفظ، نگهداری و به‌روزنگه‌داشتن آن را به عنوان یکی از امور خطیر همواره در نظر داشته باشیم؛ چه بسا مراکزی هستند که بعد از یک یا چند سال دچار تنزل کیفیت امکانات و خدمات می‌شوند.

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ ضمن تاکید بر استفاده از تولیدات داخلی گفت: ما بهترین خدمات را در سطح جهانی به هموطنانمان که شایسته بهترین‌ها هستند ارائه می‌دهیم تا ایران و ایرانی برای همه ما ایرانی‌ها افتخار باشد و افتخار همه ما این باشد که پول‌مان را در وطن خودمان خرج می‌کنیم.

دکتر فضلی در پایان مراسم افتتاحیه روف‌گاردن کورش‌مال از کلیه حاضران و تمامی همکارانی که در این جمع حضور نداشتند تشکر نمود و تاکید داشت از همه عزیزان قدردانی شود.

مهندس میرعالی مدیرعامل کورش‌مال نیز در پاسخ به تشکر دکتر فضلی گفت: ما از شما آموخته‌ایم که روز به روز باید بهتر شویم و باید با ارائه فکرها و ایده‌های جدید، خدمات جدیدی را به کورش‌مال اضافه نمائیم و هرگز به این بسنده نکنیم که زبانزد بودنمان در این دوره کافی است.

مهندس میرعالی ادامه داد: آنچه به آن فکر می‌کنم و باور دارم این است که هر روز باید به فکر ایجاد تغییر و تنوع و بهبود در ارائه خدمات هرچه بهتر، مطلوب‌تر و جدیدتر باشیم و قطعا من و همه همکارانم در کورش‌مال تمام مساعی خویش را به کار می‌گیریم تا ضمن حفظ و نگهداری از امکانات و تجهیزات موجود، خدمات به‌روزتر و جذاب‌تری را ارائه نماییم.

شایان ذکر است روف‌گاردن کورش‌مال که توسط مهندس جاویدی‌نژاد طراحی شده به همت شرکت گلرنگ سازه با مدیریت مهندس منتصر اجرا گردیده و با ظرفیت پذیرایی بیش از 650 نفر، در فضاهای سرپوشیده و باز با بهترین برندهای غذایی کشور در محیطی شاد و جذاب میزبان مراجعان گرامی می‌باشد.