کتاب مرجع IranBusinessTime بخشی را به معرفی گروه صنعتی گلرنگ و مصاحبه با دکتر فضلی اختصاص داد.

دکتر فضلی در مصاحبه با این کتاب بیان داشت: چشم‌انداز گروه صنعتی گلرنگ تبدیل شدن به یکی از ۵۰۰ شرکت برتر جهان تا سال ۲۰۲۵ است. دستیابی به مهم آسان نیست. با این حال ما مطمئن هستیم که با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همکاران و رهبری مناسب در طول ۸ سال آینده به هدفمان خواهیم رسید.

ایران بیزنس تایم مجموعه‌ای پیشرو است که اطلاعات به روز درمورد تجارت و اقتصاد ایران را منتشر و در زمینه معرفی صنعت، معدن و تجارت ایران و شرکت‌های برتر ایرانی فعالیت می‌کند.

این مجموعه با اتاق بازرگانی ایران همکاری می‌کند و مهم‌ترین عناوین اطلاعاتی را در زمینه صنعت ایران، به صورت کتاب به کشورهای مختلف عرضه می‌دارد.

هر ساله در کتاب IBT گزارش‌های دقیقی درباره بازار و اقتصاد ایران منتشر می‌گردد و آمار و اطلاعات مفیدی در اختیار مخاطبان بین‌المللی قرار داده می‌شود تا به آن‌ها درمورد سرمایه‌گذاری در ایران و تصمیم‌گیری مطلوب اقتصادی یاری رساند.

گفتنی است دریافت تندیس و نشان امین‌الضرب (نوبل اقتصادی) توسط دکتر فضلی؛ فعالیت مستقیم بیش از ۱۷۰۰۰ نفر در سطوح مختلف کاری؛ پیشتازی در صنایع شوینده، آرایشی، بهداشتی، غذایی؛ تنوع فعالیت‌های اقتصادی و نقش ویژه‌ی گروه صنعتی گلرنگ در در اقتصاد ایران از عواملی است که همواره مورد توجه رسانه‌ها و مجموعه‌های اقتصادی بین‌المللی بوده و هست.