پنجمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران عصر امروز شنبه ۵ اسفندماه ۹۶ در حالی برگزار شد که عملکرد گروه‌صنعتی گلرنگ در بورسیه ۷۲ دانشجوی خارجی برای حاضرین اعلام گردید.

پنجمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران در تالار فردوسی دانشکده ادبیات این دانشگاه، عصر روز شنبه پنجم اسفند ماه با حضور دکتر محمود نیلی ‌احمدآبادی، دکتر عباس مصلی‌نژاد، دکتر محمود کمره‌ایی، مهندس کاظم قلمچی، دکتر سید جواد ساداتی‌نژاد، دکتر غلامعلی حداد عادل، دکتر محقق، دکتر موسوی رهپیما، دکتر حاتمی، دکتر شاه‌حسینی، دکتر حافظی و جمعی از خیرین دانشگاه تهران، پیشکسوتان و مفاخر این دانشگاه و  دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم خیرین و واقفین دانشگاه تهران سال ۱۳۹۶ با اهدای تندیس و لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

در حاشیه این جشنواره خیرین دانشگاه تهران در تامین هزینه‌های تجهیز خوابگاه‌های دانشگاه تهران، مشارکت کردند.

در بخش دیگر مراسم یکی از خیرین دانشگاه تهران کمک‌هزینه ۲۵ قلم کالای اساسی برای ۳۰۰ عدد جهیزیه دختران دانشجو را تقبل کرد.

همچنین خیرین حاضر در سالن برای جمع‌آوری ۵۰۰ میلیون تومان، جهت تامین هزینه‌های تجهیز خوابگاه‌های دانشگاه تهران مشارکت کردند.

گفتنی است گروه صنعتی گلرنگ از جمله موفق‌ترین مجموعه‌های کارآفرینی است که برای بیش از ۱۷ هزار نفر از هم‌میهنان به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است که بیش از یک‌هزار فرصت شغلی آن تنها در سال 96 ایجاد شده است.
این گروه صنعتی پرداختن به حوزه‌های کار و کارآفرینی را از جمله مسئولیت‌های اجتماعی اساسی خود می‌داند که آخرین آن حمایت ویژه از نمایشگاه کار ایران در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو بود که امروز به پایان رسید و بسیاری از جوانان برای دستیابی به فرصت‌های شغلی با این گروه صنعتی در طی آن همراه شدند.
همچنین گروه صنعتی گلرنگ با اتکا به اشتغال‌زایی پایدار خود و با هدف حضور در بازارهای جهانی، بخشی از نیروی مورد نیاز خود را از طریق جذب دانشجویان توانمند دانشگاه‌ها تامین می‌کند و این دانشجویان پیش از جذب، آموزش‌هایی را برای آشنایی با فضای کسب‌وکار در گروه صنعتی گلرنگ فرا می‌گیرند.
بازدید از سایت‌های تولیدی و مراکز صنعتی و اقتصادی متعلق به گروه صنعتی گلرنگ از دیگر برنامه‌هایی است که بدین منظور تدارک دیده شده است.

لازم به ذکر ا‌ست، دکتر مهدی فضلی، مدیرعامل گروه‌صنعتی گلرنگ عضو هیات امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران است.