حضور گروه صنعتی گلرنگ در نمایشگاه ایران مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و این حضور به دلیل اهمیت کارآفرینانه آن، در خبرگزاری‌های ایسنا و ایلنا، سایت‌های  خبری فصل اقتصاد، ساعت 24 و روزنامه شرق و… منعکس شده است.

برای نمونه خبر درج شده در روزنامه شرق را بازخوانی می‌کنیم:

 

فرصت جذاب گلرنگ برای جویندگان کار

 

شاید بیلبوردهایی که در جای جای پایتخت درباره حضور فعال گروه صنعتی گلرنگ در نمایشگاه کار ایران اکران شده را دیده باشید. در این بیلبوردها بر اتفاقی تأکید می‌شود که اگرچه نمایشگاهی است، اما با دغدغه اصلی جامعه ما سروکار دارد؛ موضوع اشتغال.

هم‌زمان با روز نخست اولین نمایشگاه کار ایران، برنامه‌های مؤثر «گروه صنعتی گلرنگ» برای کارجویانی که بازدید‌کننده این رویداد هستند، آغاز شد.

گروه صنعتی گلرنگ با برپایی غرفه در نمایشگاه کار ایران، فعالیت‌های این شرکت خصوصی را در راستای ایجاد ارتباط مؤثر با کارجویان و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی در صنعت، به نمایش گذاشته‌است. کارگاه‌های «اسکار بگیرید» و «ساخت و بهبود برند شخصی» در این نمایشگاه توسط همکاران گروه صنعتی گلرنگ رونق خاصی به نمایشگاه داده است.

کارجویان در کارگاه «اسکار بگیرید» تکنیک‌های یک مصاحبه موفق را از مسئولان برپایی این کارگاه فرا می‌گیرند.

برگزاری کارگاه «آموزش بازی‌های جدی مدیریتی» نیز از جمله برنامه‌های ویژه غرفه گروه صنعتی گلرنگ در این نمایشگاه محسوب می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه برای بازتاب‌دادن دغدغه‌های کارجویان، جایگاهی به‌عنوان تریبون نیز در غرفه این گروه صنعتی پیشتاز، در نظر گرفته شده‌ است و این امکان فراهم شده که کارجویان دغدغه‌هایی که در حوزه اشتغال دارند را از این طریق مطرح و در صفحات‌ اینستاگرام با هشتگ #آینده‌_سازم بازتاب ‌دهند. اظهارات برگزیده از طریق صفحه اینستاگرام گروه صنعتی گلرنگ به آدرس  golrang.group @ منتشر می‌شود.

آشنایی با تاریخچه فعالیت ‌گروه صنعتی گلرنگ و پخش ‌تیزرهای مرتبط دیجیتالی برای بازدید‌کنندگان، ارائه بروشور و پاسخگویی به سؤالات بازدیدکنندگان در جهت آشنایی بیشتر با فعالیت‌های این بنگاه تولیدی آشنا برای ایرانیان، بخش دیگری از فعالیت‌های گلرنگ در نمایشگاه است.

مسئولان مستقر در غرفه در روزهای برپایی نمایشگاه آماده راهنمایی کارجویان جهت ارسال رزومه برای وب‌سایت https://people.golrang.com هستند.

اولین نمایشگاه کار ایران با بهره‌گیری از هشت دوره تجربه موفق، با حضور بیش از ٢٠٠ شرکت، امکان ایجاد سه هزار شغل برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی و مهندسی، مدیریت و حسابداری را فراهم کرده‌ و بسترساز ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان شده‌ است.

نمایشگاه کار و کارگاه‌های تخصصی آن یک رویداد چندوجهی استخدام است که بازدیدکنندگان و بنگاه‌های حرفه‌ای شرکت‌کننده را در یک محیط پویا تشویق به ایجاد ارتباط می‌کند. این رویداد به کارفرمایان و بنگاه‌های اقتصادی فرصت می‌دهد که کارجویان را با زمینه‌های کاری خود آشنا و نسبت به جذب نیروی انسانی اقدام کنند. گروه صنعتی گلرنگ با بیش از ٤٠ برند در حوزه‌های مختلف صنعت و کارآفرینی از انرژی گرفته تا دارو و از تولید شوینده تا مواد غذایی فعالیت دارد و بیش از ١٧ هزار نفر در آن مشغول به ‌کار هستند. فعالیت این گروه در نمایشگاه کار ایران از روز گذشته آغاز و تا سوم اسفند در غرفه ٤٨، مجتمع نمایشگاهی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) ادامه خواهد داشت. بازدید برای عموم آزاد است.