دکتر فضلی و جمعی از مدیران ارشد گروه، روز سه شنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۶ از شش کارخانه گروه در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید کردند.

دکتر فضلی در این دیدارها با تک تک همکاران چهره به چهره دیدار کردند و به پیشنهادات و نظرات عنوان شده گوش سپردند. مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ، از همکاران خواستند نقطه نظرات خود را ارائه کنند و همکاران در کارخانه‌ها و واحدهای مختلف، به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و پیشنهاداتی ارائه کردند که دکتر فضلی رهنمودهایی درباره‌ی آن‌ها بیان داشتند و برخی از این پیشنهادها نیز مورد موافقت و تایید ایشان قرار گرفت.

همچنین دکتر فضلی از زحمات و تلاش همکاران در شرکت‌های مورد بازدید، تقدیر نمود و از همدلی، سعی و کوشش روز افزون آنان تشکر کرد.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در بازدید از کارخانه شرکت ماریناسان بیان داشت: کیفیت کالای ارائه شده از سوی ماریناسان باید به گونه‌ای باشد که مشتری از هر جهت، به بهترین نحو احساس رضایت کند. با تحقق کیفیت عالی، یقینا شاهد اقبال بیش از پیش بازار نسبت به محصولات ماریناسان خواهیم بود و ظرفیت تولید نیز افزایش پیدا می‌کند.

دکتر فضلی ادامه داد: ارتقای کیفیت، مطابق با نظر مشتریان، از الزامات تولید پایدار است و امیدواریم این اتفاق به بهترین شکل در ماریناسان رخ دهد و علاوه بر این در سال 97 ظرفیت تولید دست کم دوبرابر شود.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: در ماریناسان فعالیت‌های مثبتی جهت ارتقای کیفیت صورت گرفته است. باید از امکانات فعلی نهایت بهره را ببریم و به دنبال رضایت مشتریان باشیم.

دومین مجموعه‌‌ی مورد بازدید، مجموعه‌ی ماسترفوده بود.

در این بازدید مدیران کارخانه ماسترفوده خطاب به دکتر فضلی اعلام کردند: تولید و توسعه تجهیزات کارخانه ماسترفوده با تامین‌کنندگان داخلی به گونه‌ای بود که تامین‌کنندگان خارجی بر کیفیت آن اذعان کردند و بیان کردند که شما با این کیفیت دیگر نیازی به ما ندارید.

دکتر فضلی در این بازدید با استقبال از تولید و توسعه کارخانه به وسیله متخصصان ایرانی ابراز داشت: جهانی شدن میسر نمی‌شود مگر با خودباوری. باید به توانمندی خود باور داشته باشیم، کما این که امروز در ماسترفوده با امکانات داخلی و ماشین‌آلات ساخت ایران، محصولی با کیفیت جهانی تولید می‌شود.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تصریح کرد: بسیار سپاسگزارم بابت تمام زحماتی که شما عزیزان کشیده‌اید. زحماتی که در ماسترفوده کشیده شده زحماتی عادی نبوده بلکه عشق و حس و تعصب با تخصص و دانش روز هم‌افزا شده و نتیجه آن چیزی است که امروز می‌بینیم.

دکتر فضلی افزود: من یقین دارم که در آینده نزدیک ماسترفوده در سطح بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ادامه داد: این بازدید بسیار لذت‌بخش بود و ما دیدیم که در همه‌ی قسمت‌های کارخانه، انرژی زایدالوصفی وجود دارد. در گردش و راه‌اندازی ماسترفوده، هم تجربه وجود داشته، هم جوان‌گرایی، هم نوآوری و هم انرژی.

دكتر سزاور، رییس هیئت مدیره شركت ماسترفوده نیز ابراز داشت: شركت صنایع غذایی ماسترفوده از معدود شركت های ایرانی است كه مشابه شركت‌های برتر جهانی برنامه‌های توسعه‌ای و ماركتینگ پلن چندساله و هدفمند دارد.

دکتر سزاوار ادامه داد: آنچه در ماسترفوده پشتوانه‌ی موفقیت است، عشق و علاقه و همدلی است. خواهشم این است که هم قدر خودتان را بدانید، هم قدر مجموعه‌ را و برای صادرات خود را آماده کنید.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ و هیأت همراه، در ادامه از کارخانه‌های پدیده شیمی قرن، پدیده شیمی غرب، پدیده شیمی پایدار و سپهر پلاستیک پدیده بازدید کردند.

در این کارخانه‌ها نوآوری همکاران به منظور بهبود کیفیت و پایین آوردن هزینه‌های تولید مورد توجه دکتر فضلی و مدیران ارشد مجموعه قرار گرفت، به ویژه آن که در مواردی این نوآوری‌ها می‌تواند هزینه‌ها را کاهش داده، ضایعات را به حداقل رسانده و از خروج ارز از کشور به میزان معناداری جلوگیری کند.

دکتر فضلی در دیدار از شرکت‌های پدیده تاکید کرد: توانمندی شما به حدی است که انتظار می‌رود در سطح جهانی با بزرگان جهانی رقابت کنید و این مهم در سال 97 به صورت بسیار جدی‌تری باید پیگیری شود.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ با استقبال از نوآوری‌های صورت گرفته در کارخانجات پدیده از همکاران خواست هر نقطه‌نظری برای بهبود و بهره‌وری در کار دارند، مطرح کنند تا عملی شدن آن بررسی گردد و برای تحقق آن سرمایه‌گذاری شود.

دکتر فضلی تاکید کرد: حتما باید اعتقادتان این باشد که ما باید از نظر کیفیت حرف اول را بزنیم، به گونه‌ای که نزد همگان کیفیت محصولات ما مورد اذعان باشد. در این باره هر جا فکر می‌کنید عاملی وجود دارد که می‌تواند باعث بهبود شود، حتما عنوان کنید.

دکتر فضلی ادامه داد: در شرکت‌های پدیده کارهای ویژه‌ای انجام شده و امیدواریم این شرکت‌ها به نتایجی عالی‌تر دست پیدا کنند به گونه‌ای که برای دیگران هم الگوسازی شود.

در جریان این دیدارها مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تصریح می‌نمود از شور و حال، نشاط، محبت و صمیمیت همکاران انرژی می‌گیرند. همکاران نیز اذعان می‌نمودند که دیدار با دکتر فضلی بسیار انرژی بخش بوده و سبب انگیزه بسیاری در آن‌ها گردیده است.

گفتنی است با توجه به نتایج مثبت حاصل از این دیدارها و ارتباط نزدیک مدیرعامل گروه با همکاران، این بازدیدها ادامه خواهند داشت و ان‌شاءالله تمام سایت‌ها و کارخانجات تولیدی مورد بازدید دکتر فضلی و مدیران ارشد مجموعه قرار خواهند گرفت.