مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به عنوان مدیر کارآفرین کشور موفق به دریافت لوح تقدیر کارآفرینی شد.

سومین کنفرانس کارآفرینی، استقامت ملی و توسعه پایدار با رویکرد تجلیل از کارآفرینان نمونه کشور به همت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در محل مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

این کنفرانس با حضور جمعی از کارآفرینان کشور، مقاماتی از جمله معاونت حقوقی و برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران، مدیران عامل بانک‌ها و متخصصین و صاحب نظران حوزه صنعت و خدمات آغاز به کار کرد.

در این کنفرانس، مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به عنوان مدیرکارآفرین کشور معرفی شد و در حضور  خانم دکتر امین‌زاده دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی و آقایان برات قبادیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، حسین سلاح ورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و علاءالدین میرمحمدصادقی رئیس شورای عالی پیشکسوتان اتاق بازرگانی ایران با اهدای لوح تقدیرِ کارآفرینی از مدیرعامل افق کوروش به پاس زحمات و اقدامات کارآفرینانه تجلیل به عمل آمد.

در این تقدیر نامه خطاب به مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش آمده است:

در دنیای امروز، کارآفرینان ره پویان راه سخت و پر پیچ و خم پیشرفت در جوامع در حال توسعه به شمار می آیند؛ همانطور که کشورهای توسعه یافته موفقیت خود را مرهون زحمات کارآفرینان کوشا و ساعی خود می باشند.

با توجه به فعالیت های شایسته و ستودنی شما که گام های موثری را در جهت کارآفرینی و تولید ملی میهن عزیزمان ایران اسلامی برداشته اید، برماست تا با تقدیر از شما مدیر کارآفرین در این مسیر سخت و پر مشقت از جنابعالی حمایت نماییم. موفقیت روزافزون شما را در عرصه تولید و صنعت کشور از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم. امیدواریم که به فرموده‌ی مولای متقیان با کار نیک پاداش نیک دریافت نمایید.

شایان ذکر است: در این کنفرانس مباحثی از جمله آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی، صنعتی و جدیدترین متدهای پژوهشی در حوزه کارآفرینی و آموزش، نقش رویکردهای نوین اقتصادی در کارآفرینی، استراتژی های نوین کارآفرینی، کارآفرینی و تأثیر آن در تحقق اقتصاد مقاومتی، الزامات، چالش‌ها و فرصت‌های استقرار در کارآفرینی، سیاست‌گذاری در بخش های مختلف صنعت، بازرگانی، معدن و کشاورزی و همچنین دو پانل با موضوع تجارب کارآفرینی و پانل تامین مالی سرمایه گذاری و امنیت سرمایه‌گذاران مطرح شد.