مراسم رونمایی از محصول آدامس اکشن با شعار بیداری روز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۶ در محل هتل اسپیناس پالاس با حضور جمعی از مدیران و همکاران گروه صنعتی گلرنگ، شرکت‌های صنایع غذایی ماسترفوده و شرکت پخش پدیده پایدار برگزار گردید.

در بخشی از این مراسم، دکتر سزاوار رییس هیئت مدیره مجموعه ماسترفوده با بیان اینکه ما همه در یک کشتی به نام گروه صنعتی گلرنگ هستیم و فارغ از مقام‌ها و پست‌های شغلی باید برای موفقیت‌ها تلاش کنیم، به ایراد سخن پرداخت.

دکتر سزاوار اظهار داشت: مردم با استقبال از کالاهای وارداتی به صرف خارجی بودن به آن‌ها میدان می‌دهند ولی این وظیفه ماست که بازار وارداتی را از آن خود کنیم و این مجموعه با توانمندی‌هایش ثابت کرده است که توان آن را دارد.

مهندس امینی نیک مدیر بازاریابی گروه صنعتی گلرنگ نیز ضمن تاکید بر جدی گرفتن اکشن در بازار به دلیل نیاز جامعه اظهار داشت: بازار آدامس ایران با ورود اکشن بزرگ خواهد شد و با همکاری تیم جوان و پرتلاش ماسترفوده که همیشه به بهترین شکل عمل می‌کند در کنار شرکت پخش پدیده پایدار قطعاً موفق خواهند بود.

مدیر بازاریابی گروه صنعتی گلرنگ خطاب به تیم پخش بیان داشت: با اطمینان می‌گویم اگر با همت جلو بروید به زودی یک گروه بازار بزرگ رقم می‌زنید؛ این توانایی در تیم شما هست و شما تا کنون چندین بار، «نشدها» را به «شد» تبدیل کرده‌اید.

مهندس کریمی مدیر عامل مجموعه ماسترفوده نیز با اشاره به اینکه آدامس اکشن در افزایش انرژی در دوران سرماخوردگی در این روزها به خود وی بیشترین کمک را کرده است، دلایل اضافه شدن برند اکشن به محصولات مجموعه ماسترفوده را برشمرد.

مهندس کریمی اذعان داشت: برای این بازار باید از بالا و با نگاهی عمیق‌تر به آن نگریست. بازار آدامس بازاری حدود 1000 تا 1200 میلیون تومانی است که بازاری بس جذاب می باشد که در سال‌های اخیر آدامس‌های تولیدات قبلی توانسته‌اند موفقیت‌های بزرگی را در این بازار از آن خود کنند.

وی با بیان نیاز رو به رشد بازار آدامس، حضور پررنگ آدامس‌های وارداتی و به همان نسبت حضور کم رنگ تولیدکننده‌های داخلی در بازار آدامس، اظهار داشت: نیاز به برند جدید در آدامس را ضروری دانستیم و با خلاقیت و نوآوری وارد بازار شدیم و یقین داریم برند اکشن سهم چشمگیری از بازار آدامس را خواهد گرفت.

مهندس کریمی تاکید کرد: از شعبی که در پایان امسال و ابتدای سال آینده عملکرد ویژه‌ای داشته باشند تقدیر شایسته‌ای صورت خواهد گرفت.

مدیر عامل مجموعه ماسترفوده در پایان نیز ضمن خوشامدگویی و تشکر مجدد از حضور میهمانان عزیز، افزود: امیدوارم انتهای امسال اتفاقات خوبی برای اکشن اتفاق بیفتد.

سپس  مهندس صادق بیان مدیر عامل شرکت پخش پدیده پایدار، پشت تریبون قرار گرفت و برای حضار سخنرانی کرد.

وی نیز اعتماد و یقین خود را برای موفقیت برند اکشن ابراز نمود و هدف این مجموعه را چنین اعلام کرد که امید است در اکثر نقاط کشور و هرجایی که فروش این محصول امکان پذیر باشد بتوانیم اکشن را مشاهده کنیم.

در ادامه ی مراسم رونمایی از برند اکشن به طور رسمی برگزار گردید.

سپس دکتر شیوا سلامات و  مهندس همتی در خصوص نکات بازاریابی و ویژگی‌های آدامس اکشن به ارائه نکاتی مهم پرداختند.

در این پرزنت برنامه‌های مارکتینگ و توسعه محصول این برند به تقصیل مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

دکتر سلامات در این سخنرانی با بیان اینکه اکشن یعنی هیجان، یعنی تحرک اذعان داشت: اکشن قصد دارد مردم را بیدار نگه دارد تا از زمان‌ها لذت ببرند تا بعد ار آن بتواند هیجان را به آن‌ها هدیه دهد.

مهندس همتی نیز با اشاره به این مطلب که خانم‌های باردار و حتی کودکان هم می‌توانند از این آدامس استفاده نمایند، اضافه کرد: بزاق دهان در جویدن آدامس اکشن نقش مهمی دارد به صورتی که وقتی طعم بی نظیر این آدامس را می‌چشید بزاق دهان ترشح می‌شود و این عمل به جذب کافئین در بدن کمک می‌کند.

در پایان ضمن تقدیر از کسانی که در ایجاد این برند همکاری صمیمانه‌ای داشتند، هدایایی به شعب برتر، سرپرست برتر فروش  و فروشنده برتر اهدا شد.