شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در دیدار رده‌بندی و نهایی سومین دوره تورنمنت چهارجانبه جام شهدا حامی داوران این مسابقات شد.

سومین دوره تورنمنت چهار جانبه جام شهدا با حضور تیم‌های سایپا، پارس جنوبی جم، تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد برگزار و این دوره از رقابت‌ها از ۱۹ آبان آغاز و در تاریخ ۲۳ آبان به پایان می‌رسد.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها که بین دو تیم پدیده و پارس جنوبی در ورزشگاه شهر قدس و در ساعت 15:15 دقیقه روز دوشنبه 22 آبان ماه انجام و به صورت زنده از شبکه ورزش پخش شد، حامیِ داوران این دوره از رقابت‌ها گردید.

در دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سایپا که امروز سه شنبه 23 آبان ماه در ورزشگاه تختی به مصاف هم خواهند رفت و این مسابقات به صورت زنده از شبکه ورزش صدا و سیما پخش خواهد شد، نیز شرکت فروشگاه‌های همواره تخفیف افق کوروش حامیِ داوران این رقابت‌هاست.

لازم به ذکر است؛ مسابقات جام شهدا تورنمنتی دوستانه با هدف پاسداشت و ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و شهدای ۸ سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که این دیدارها هر سال یکبار در ورزشگاه شهر قدس و تختی تهران برگزار می شود.