مرکز علمی کاربردی #گروه_صنعتی_گلرنگ برای #پذیرش #مهر ماه در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای و کارشناسی حرفه‌ای امکان #ثبت_نام تحت عنوان تکمیل ظرفیت را فراهم کرده است.

دوستانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند با در دست داشتن مدارک زیر به صورت حضوری برای ثبت نام مراجعه نمایند.

لازم به توضیح است که با توجه به ظرفیت محدود پذیرش، اولویت با متقاضیانی است که زودتر #مدارک ثبت نام خود را تکمیل نمایند و سوابق تحصیلی برتری داشته باشند

#مدارك لازم برای ثبت‌نام:

1- شش قطعه #عكس تمام رخ 4×3 تهیه شده با زمینه سیاه و سفید در سال جاری.

2- تصویر #شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- تصویر #كارت_ملی و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل #دیپلم كامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یك برگ تصویر آن و اصل #مدرک_کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم تحقیقات و فناوری؛ وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن.

5-اصل #فرم_تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی كه تاكنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

6- گواهی #اشتغال به كار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حكم كارگزینی یا قرارداد معتبر انجام كار (برای متقاضیان شاغل)

7- مدركی كه #وضعیت_نظام_وظیفه داوطلبان مرد را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه4 دفترچه راهنمای پذیرش مشخص نماید.

 

فرصت ثبت نام از 03/آبان/۹6 الی 10/آبان/۹6  است. البته درصورت تکمیل ظرفیت، ثبت نام بسته می‌شود.

زمان مراجعه حضوری:

شنبه الی چهارشنبه ۸ صبح الی ۱۶:۳۰

یا با شماره‌های  51-26200349 داخلی 103  و 101 تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع بیشتر در مورد دانشگاه به وبسایت زیر مراجعه فرمایید:

www.gig-uast.ac.ir