آتش سوزی مجتمع کورش به سرعت و با موفقیت مهار شد و از فردا چهارشنبه باز خواهد بود و به کار خود ادامه خواهد داد.

در همین ارتباط، مهندس میرعالی مدیر عامل کورش مال با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام داشت: مجتمع امروز تعطیل بوده و ان شاالله از فردا با قوای مجدد، طبق روال روزهای عادی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

در این اطلاعیه آمده است: «ضمن تشکر از کلیه عوامل از جمله مدیریت و پرسنل محترم ایستگاه 102 آتش نشانی تهران، همکارانم در کورش مال و همراهی شما مردم عزیز، به اطلاع می رساند به لطف خداوند بزرگ و تلاش همه عزیزان، در حادثه آتش سوزی انبار یکی از واحدهای کورش مال؛ کوچکترین صدمه جانی به شخصی نرسید و مجتمع در کمال آرامش تخلیه گردید.

تنها خسارت مالی جزئی در حد کابل تاسیسات مکانیکی داشتیم که همکارانم در حال تعویض آن هستند؛ لذا مجتمع امروز تعطیل بوده و ان شاالله از فردا با قوای مجدد، طبق روال روزهای عادی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.»

همچنین مهندس میرعالی در گفت‌وگو با شبکه خبر بیان داشت: مراکز تجاری محل‌های حساسی هستند و هر لحظه تعداد زیادی از همشهریان در آن‌ها حضور دارند، بنابراین باید امکانات ایمنی را جدی گرفت تا آتش در نطفه خاموش شود. از این رو از تمام همکارانم در مجتمع‌های تجاری خواهش می‌کنم سرمایه‌گذاری و آموزش را در زمینه ایمنی جدی بگیرند.