مهندس میرعالی مدیرعامل کورش‌مال با اهدای لوح یادبود و تقدیم کارت هدیه از فرزندان ممتاز همکاران مجتمع کورش تقدیر نمود.
در مراسمی که شنبه بیست و پنج شهریور ماه 96، در سالن شماره 9 پردیس کورش برگزار شد، مدیریت کورش‌مال با اهدای لوح یادبودی که مزین به امضای بنیانگذار و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ بود و همچنین تقدیم یک کارت هدیه از فرزندان ممتاز پرسنل کورش تقدیر نمود.
مدیرعامل کورش‌مال گفت: صِرف ورود به دانشگاه و داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی تضمین‌کننده موفقیت و مفید بودن انسان‌ها نیست؛ بلکه اگر هر فرد، در جایگاه خود، به خوبی وظایف محوله‌اش را انجام دهد انسان مفیدی خواهد بود چراکه جامعه برای رشد و پیشرفت، نیازمند همه مشاغل است. بنابراین هر یک از ما در هر جایگاهی که هستیم می‌توانیم یک قوه محرکه موثر برای پیشرفت جامعه‌مان باشیم.
وی افزود: آموزش و پرورش فرزندان در شرایطی که والدین مشغول کار و فعالیت در جامعه هستند زحمت بسیاری دارد اما شما به نحو احسن از عهده آن برآمده‌اید. موفقیتی که اکنون این عزیزان کسب کرده‌اند نتیجه زحمات شما همکاران محترم است و من امیدوارم این روند در سال‌های آتی نیز تداوم داشته و شاهد موفقیت‌های بیشتر عزیزانمان باشیم.
مهندس میرعالی در بخش دیگری از سخنان خود با مغتنم شمردن فرصت گردهمایی همکاران کورش گفت: تکریم ارباب‌رجوع به عنوان اولین و مهمترین اصل در کورش مطرح است. لازم است همه شما عزیزان شناخت کافی نسبت به مجموعه داشته و همواره اطلاعاتتان را به روز نگاه دارید. مراجعان سرمایه‌های اصلی ما هستند و اگر به ایشان خدمات خوب ارائه نشود قطعا مراکز دیگر را جایگزین خواهند کرد. امروزه برای خانم‌ها شاپینگ درمانی و یا مجتمع‌گردی در نظر گرفته می‌شود؛ در کتابی که به زودی با عنوان مدیریت شاپینگ‌مال منتشر خواهم کرد، این عنوان را به مثابه یک عامل درمانی برای آرامش روحی بانوان بیان کردم چراکه بازدید، سینما و حتی خود خرید، یک تفریح موثر در بهبود وضعیت اعصاب و روان بانوان و دیگر افراد جامعه در سراسر دنیا محسوب می‌شود.
مهندس میرعالی ادامه داد: مشتریان با هدف دریافت این حس خوب به کورش مراجعه می‌کنند و آنچه که می‌تواند به جذب و وفاداری آن‌ها منتج شود شرایط و کیفیت خدماتی است که ما ارائه می‌کنیم. همکاران ما در ورودی‌ها، عوامل حراست و پارکینگ، اولین اشخاصی هستند که می‌توانند با خوش‌آمدگویی شایسته، انتقال‌دهنده این حس خوب به مشتریان باشند.
من از مدیران محترم خواسته‌ام که چند نفر از همکاران تحصیلکرده، خوش‌برخورد و متبسم را در درب‌های ورودی مأمور نمایند تا به همه مراجعان سلام و خوش‌آمد بگویند. شخصی که در اولین مواجهه مراجعان قرار می‌گیرد نماینده مدیریت و نماینده کورش است و موثرترین شخصی است که در اولین قدم می‌تواند حس خوب را به مشتری القا کند.
مدیرعامل کورش‌مال گفت: هنر مردان بزرگ این است که کار بزرگ انجام دهند. وجه تمایز ما با دیگران این باید باشد که حتی در روزهایی که شمار بازدیدکنندگان چند برابر است باز هم مشابه روزهای عادی خدمات با کیفیت ارائه دهیم. ما باید این مزیت رقابتی را ایجاد و حفظ نمائیم. بنابراین باید متفاوت باشیم و خدمات با کیفیت‌تری را به برای مشتریان ارائه نمائیم.
مهندس میرعالی ادامه داد: رمز موفقیت ما سه چیز است. اولین رمز آموزش، دومین رمز آموزش و سومین رمز موفقیت آموزش است. بنابراین از مدیران و مسئولان می‌خواهم تا آموزش همکاران را در اولویت قرار دهند.
آشنایی اولیه با کار کفایت نمی‌کند بلکه همکاران به خصوص همکاران جدیدالورود باید با اهداف سازمان و دلایل انجام بایدها و نبایدها آشنا شوند و غیر از انجام وظیفه تخصصی مربوط به کار خود، آموزش‌های لازم در خصوص برقراری ارتباط و پاسخگویی به مراجعان، آراستگی، یونیفرم نظیف، معطر بودن و … را نیز ببینند. آنچه در نگاه اول مشتری را جذب و ترغیب به حضور و خرید می‌نماید آراستگی ظاهر و نوع خوش‌آمدگویی است که باید طی دوره‌های آموزشی مستمر در برنامه قرار گیرد.
مدیرعامل کورش‌مال گفت: من انتظار دارم این نصایح خانوادگی را جدی‌ بگیرید؛ ما در کورش‌مال اعضای یک خانواده هستیم و همه با هم در این راستا تلاش می‌نمائیم. همه ما در قبال همکاران، مراجعان و سازمان مسئول هستیم بنابراین باید احساس تعهد و مسئولیت‌پذیری را در خود تقویت کنیم.