ماسترفوده کارخانه بایودنت را به میان مردم برد و برنامه «آدامست رو بساز» از سوی برند بایودنت از تاریخ ۲۱ مرداد ماه آغاز شد.

این برنامه هر روز تا 27 مرداد از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در مجتمع کورش برگزار می‌شود.

اگر این روزها گذرتان به مجتمع تجاری كورش بیفتد، این شانس را خواهید داشت كه شگفتانه‌ای جذاب را دیده و تجربه كنید.

در این رویداد هر روز یك طعم خاص از آدامس‌های بایودنت ساخته شده و به یكی از چهره‌های مشهور ایران و جهان تقدیم می‌شود.

اگر تاكنون این فرصت را نداشتید كه فرایند تولید آدامس را مشاهده كنید یا جزو افراد خوش شانسی نبودید كه از یك كارخانه تولید آدامس بازدید نمایید، بایودنت این امكان را برای شما فراهم نموده تا مدل كوچك و ساده شده كارخانه تولید آدامس را از نزدیك دیده و طعم های دلخواه خود را امتحان كرده آدامس خود را بسازید.

مدیران و طراحان این شگفتانه نیز در روزهای مختلف هفته در محل برگزاری رویداد، همراه مخاطبان خواهند بود تا ضمن آشنا كردن شما با ویژگی‌های آدامس بایودنت (از جمله توجه به سلامتی محصولات و مشتریان، مواد اولیه مرغوب، طعم های منحصربفرد و بسته‌بندی مناسب و متنوع)، پاسخگوی پرسش هایتان باشند.

اگر اهل جایزه گرفتن هم باشید بهتر است جزو مخاطبان حاضر در این رویداد بوده و شانس خود را امتحان كنید. چون در پایان هر شب به فردی كه بیشترین امتیاز را در فرایند رویداد كسب كرده باشد؛ جایزه‌ای تعلق می‌گیرد، ضمن آن كه باید منتظر شگفتانه ویژه‌ای در دل این رویداد باشید.

همانطور كه گفته شد این رویداد هیجان انگیز به همت یكی از برندهای تولیدكننده آدامس یعنی بایودنت، طراحی شده و اجرا می‌گردد. این مجموعه با رعایت استانداردهای روز دنیا سعی در تولید محصولاتی دارد كه ذایقه هر قشر و نسلی را پوشش داده و به نیازهای آنها پاسخی درخور دهد.