مراسم تجلیل از اساتید مركز علمی ـ كاربردی گلرنگ به مناسبت گرامیداشت روز معلم دوازدهم اردیبهشت ماه 1396 با حضور دكتر مهدی فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ، دكتر مریم فضلی ریاست هیأت رئیسه مركز علمی ـ كاربردی گلرنگ، دکتر نجفی رییس مركز علمی ـ كاربردی گلرنگ و جمعی از اساتید دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دكتر فضلی بیان داشت: روز معلم و اعیاد شعبانیه را به شما اساتید فرهیخته تبریک می‌گویم. امیدوارم سال جدید سالی بسیار خوب در دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی گلرنگ باشد و در سال 96 به سمت موقعیتی که استحقاقش را داریم، برنامه‌ریزی و حرکت کنیم.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: امیدواریم تعاملات گروه با دانشگاه قوی‌تر از گذشته ادامه یابد؛ به گونه‌ای که دانشگاه بیش از این‌ها به گروه کمک کند و از گروه کمک بگیرد. همین طور خوشحال می‌شویم پیشنهادات موثر و تاثیرگذاری از شما اساتید دریافت کنیم؛ پیشنهاداتی که می‌تواند بسیار کارساز باشد.

دکتر فضلی ادامه داد: امکان بازدیدهای دانشجویی و استعدادهای درخشان از مجموعه کارخانجات گروه صنعتی گلرنگ فراهم است و انتظار می‌رود اساتید در این زمینه با ما همکاری نمایند.

در ادامه دکتر فضلی از دکتر نجفی خواست امکان بهره‌مندی ویژه اساتید دانشگاه از فروشگاه‌های افق کوروش را بررسی نمایند.

دکتر نجفی، رییس مركز علمی ـ كاربردی گلرنگ نیز با تبریک روز معلم با ارائه گزارشی بیان داشت: آموزش‌های کاربردی مورد نیاز مجموعه گروه صنعتی گلرنگ در سال 95 دو و نیم برابر سال 94 بود. در سال 95 تجهیزات آزمایشگاهی توسعه داده شد و امکان تولید آزمایشی شوینده‌ها در آزمایشگاه فراهم شد.

رییس مركز علمی ـ كاربردی گلرنگ ادامه داد: دانشگاه در آستانه ده سالگی قرار گرفت. تعداد دانش‌آموختگان این مرکز تا کنون 1477 نفر، 598 نفر کارشناسی و 879 نفر کاردانی بوده است.

دکتر نجفی تاکید کرد: امروز با تلاش ارزشمند اساتید، این دانشگاه به جایگاهی رسیده است که با وجود تغییرات آماری متقاضیان و بحران جذب دانشجو که متوجه دانشگاه‌های کشور شده است، رشته‌های مورد انتظار ما در پذیرش گذشته از ظرفیت مطلوب برخوردار شده است.

رییس مركز علمی ـ كاربردی گلرنگ اعلام کرد: طبق پیشنهاد اساتید دانشگاه در سال‌ گذشته دوره‌های کاربردی مورد نیاز شاغلین گروه افزایش یافت و 2 کلاسی که به سیستم پروژکشن مجهز نبود تجهیز شد.

در ادامه این نشست صمیمانه، از اساتید دعوت شد پیشنهادهای خود را در زمینه‌های پژوهش و آموزش‌های کاربردی مرتبط با صنایع گروه ارایه نمایند.

در همین راستا، جمعی از اساتید به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند، از جمله پیشنهاد شد گروه صنعتی گلرنگ به فضای آموزش‌های مجازی ورود کند؛ موقعیت جغرافیایی دانشگاه به دلیل ترافیک محل و نبود جای پارک تغییر کند و برای دانشگاه گلرنگ تیزر تبلیغی ساخته شود.