مراسم آغاز سال کاری گروه صنعتی گلرنگ در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و دکتر فضلی، معاونین و جمعی از مدیران ارشد، با همکاران دیدار کردند.

دکتر فضلی در این مراسم که عصر روز دوشنبه چهاردهم فروردین ماه 1396 برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و قدردانی از زحمات همکاران ساعی و گرانقدر مجموعه، بیان داشت: در سال‌ ۹۳ مجبور شدیم یکی از امکانات رفاهی مجموعه یعنی امکان سفر زیارتی و تفریحی را قطع کنیم تا اشتغال همکاران عزیز به خطر نیفتد. در سال ۹۵ شرایط به سمت و سوی بهتری تمایل پیدا کرد و این مژده را به شما می‌دهم که این امکان رفاهی مجددا در اختیار همکاران عزیزی که حداقل دو سال سابقه همکاری با گروه صنعتی گلرنگ دارند قرار می‌گیرد.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ابراز داشت: زمانی توانمندی گروه افزایش پیدا می‌کند که کارخانه‌ها از کل ظرفیت تولیدی‌شان استفاده کنند و این مهم تنها با حضور در کل پایگاه‌های فروش میسر است.

دکتر فضلی افزود: واردات برای ما افتخاری ندارد؛ زیرا نه اشتغالی در پی دارد نه تولیدی. از سویی حضورکمرنگ ما در پایگاه‌های فروش فرصت را در اختیار رقیبان بیگانه قرار می‌دهد.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ادامه داد: علاوه بر این باید با تعامل و همکاری بازارهایمان را بزرگ و بزرگ‌تر کنیم. همه باید این مهم را بخواهیم و باور داشته باشیم که آنچه می‌تواند برای گروه صنعتی گلرنگ موجب عظمت و سربلندی گردد این است که در بازارهای جهانی حضور فعال داشته باشیم.

دکتر فضلی تاکید کرد: صادرات کاری سخت اما با نتیجه‌ای شیرین است. با گرفتن سهم از بازارهای جهانی می‌توانیم به اشتغال پایدار برسیم و بنیه داخلی را نیز در رقابت با رقبای خارجی تقویت کنیم و عرصه را بر رقیبان خارجی تنگ کنیم.

در پايان دكتر فضلي ضمن قدردانی از همكاران كوشاي گروه صنعتي گلرنگ، از خانواده‌هاي محترم همکاران نیز تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود سال 96 سالی به یادماندنی در تاریخ گروه صنعتی گلرنگ باشد.

در ادامه جشن آغازین سال 1396، اجرای زنده روزبه نعمت اللهی با همراهی باند حرفه‌ای طنین‌انداز محفل پر انرژی همکاران گروه شد.