تبلیغات جدید برند Mike’s hard lemonade بر روی snapchat   تصویری است از یک مهمانی باربیکیو که افراد در GIF  ها به دام افتاده اند.

چنانچه شما ۲۱ ساله هستید و مشتاقانه منتظر تعطیلات آخر هفته “روز یادبود”* هستید، Mike’s hard  برای شما داستانی دارد در مورد گروهی از دوستان در حال مهمانی باربیکیو که در GIF  ها به دام می افتند.

به عنوان بخشی از کمپین تابستانه “come out back”  ، این بطری نوشیدنی کوکتل، در حال اجرای یک تبلیغ ویدیویی عمودی ۳ قسمتی است در live story takeover روی snapchat  از روز یکشنبه  است. داستان با ۲ دوست شروع می شود که برای باربیکیو نزد دوستان خود می روند و متوجه می شوند که آنها در یک حلقه روباتیک گیر کرده اند. شخصیت های اصلی که توس ۲ طراح وب به نام های  Steph Barkley  و Jason Nash بازی می شود، تصمیم می گیرند که آنها را از وضعیت GIF  گونه خود رها کنند.

Nick Cicero، مدیر عامل شرکت Delmondo، که یک آژانس متمرکز بر روی snapchat   است ، به هماهنگی استعداد ها برای این کمپین و طراحی نقشه این کار خلاقانه کمک کرد، و در حالیکه همزمان باHorizon Media  (یک آژانس بزرگ خرید رسانه) کار می کرد، این ویدیو را ضبط کرد. او همچنین اشاره کرد که  Mike’s hard lemonade    100%  share of voice را با این live story takeover  خواهد داشت. البته امکان نمایش آن برای افراد زیر سن قانونی وجود ندارد.

Cicero  همچنین گفت: “بعید می دانم که کسی پیش از این، این کار را انجام داده باشد، که یک داستان را از طریق ۳ واحد تبلیغاتی بر روی snapchat  نقل کرده باشد”

Diane Slayer  مدیر ارشد تجربه برند در Mike’s hard lemonade  افزود: پلتفرم snapchat  این امکان را به ما داد تا بتوانیم در محیطی که افراد، خودشان در حال به اشتراک گذاری لحظات خاطرات حیاط پشتی خانه شان هستند به آنها دسترسی پیدا کنیم، آنهم به صورتی که تا به حال انجام نشده است.

در عین حال “ما عاشق همبرگر هستیم” یک موضوع ثانویه در این اقدام است. چرا که روز ملی همبرگر شنبه آینده است. در نتیجه این برند می خواهد که به صورت موثر و همزمان از تقاطع رویداد ها در تقویم این سال بهترین استفاده را بکند.

منبع:

http://golrang.me/dq96

http://golrang.me/83dv