نخستین نشست هماهنگی کنفرانس بازاریابی دیجیتال با حضور مدیران، رؤسا و همکاران واحدهای بازاریابی و تبلیغات گروه صنعتی گلرنگ صبح امروز 27 مهر ماه 95 در سالن کنفرانس گروه برگزار شد.

در این نشست ابتدا مهندس امینی نیک مدیر #بازاریابی گروه صنعتی گلرنگ ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص اولین کنفرانس بازاریابی دیجیتال که 18 و 20 آذر ماه برگزار می‌شود، بیان داشت: ما معتقدیم در زمینه  بازاریابی دیجیتال ، شرکت‌های عضو گروه صنعتی گلرنگ بسیار بهتر می‌توانند ظاهر شوند، به شرط آن که آموز‌ش‌های لازم ارائه شود؛ نیاز به حضور دیجیتال توسط مدیران درک گردد و در یک کلام زیرساخت‌ها مهیا شود.

مهندس امینی نیک ادامه داد: در وضعیت موجود باید بر لزوم فرهنگ کمپین نویسی و تعدد کانال‌های ارتباطی در فرایند کمپین تاکید کرد.

مدیر بازاریابی گروه صنعتی گلرنگ افزود: در نوشتار کمپین نیز، باید به بازاریابی دیجیتال به عنوان مکمل نگاه کرد و تمرکز بر بازاریابی الکترونیک به معنای بهره نگرفتن از سایر ملزومات مانند تیزر و بیلبورد نیست.

در ادامه نمونه ویدئوهایی از گزارش اقدامات فعالیت‌های موفق بازاریابی دیجیتال در دنیا ارائه شد و از حاضرین  درخواست گردید برای ارائه در رویداد بازاریابی دیجیتال نمونه‌های ارائه شده را مد نظر قرار دهند و در نهایت گزارش اقدامات به صورت ویدئوهای اطلاع‌رسان به دبیرخانه کنفرانس ارجاع شود.

این نشست، با ارائه نظرات همکاران و به صورت پرسش و پاسخ ادامه یافت.