Club

شرکت UNILEVER  در روز ۲۰ جولای سال 2016 اعلام کرد که قراردادی مبنی بر خریدن  Dollar Shave Club  به قیمت ۱ میلیارد دلار (به صورت نقدی) امضا کرده است.

Dollar Shave Club  برندی است که به نظافت آقایان اختصاص داده شده است و محصولاتی با کیفیت بالا جهت مراقبت شخصا آقایان ارائه می کند. این شرکت تیغ ریش تراش و سایر محصولات نظافت شخصی را مستقیما و از طریق پست به صورت ماهیانه به دست مصرف کنندگان می رساند. Dollar Shave Club   با توجه به قیمت بالای تیغ های ریش تراش، خود را به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه و راحت برای خرده فروشی ها معرفی می کند و شعاری بدین مضمون دارد:  یک اصلاح ساده تنها با چند دلار در ماه.

Dollar Shave Club  در سال ۲۰۱۲ توسط Mark Levine  و Michael Dubin تاسیس شد و آغاز به کار کرد. این ۲ نفر همدیگر را در یک مهمانی ملاقات کردند و در مورد قیمت بالای تیغ های ریش تراش صحبت کردند و اینگونه شروع این کسب و کار رقم خورد.

در ماه مارس سال 2012 این شرکت اولین ویدیو تبلیغاتی خود را از طریق سایت youtube  به نمایش گذاشت. در این ویدیو مدیر عامل این شرکت نقش آفرینی می کرد و در طی ۴۸ ساعت پس از پخش این ویدیو ۱2000 سفارش برای محصولات این شرکت ثبت شد. و این ویدیو در همان ماه اول بالغ بر 22 میلیون بازدید داشت.

محصولات این شرکت بر اساس ۳ دسته بندی ارائه می شوند:

  1. The humble twin: ماهانه ۵ عدد تیغ ریش تراش ۲ تیغه + ۱ دسته رایگان به مبلغ ۱ دلار (بعلاوه ۲ دلار هزینه حمل و نقل و ارسال)
  2. The 4x: ماهانه ۴ عدد تیغ ریش تراش ۴ تیغه + ۱ دسته رایگان به مبلغ 6 دلار (ارسال رایگان)
  3. The executive: ماهانه ۴ عدد تیغ ریش تراش 6 تیغه + ۱ دسته رایگان به مبلغ 9 دلار (ارسال رایگان)

شما همچنین می توانید هر زمان که مایل بودید عضویت خود را لغو کنید.

این شرکت همچنین محصولاتی از قبیل کرم اصلاح و برخی محصولات دیگر نیز ارائه می کند که شما می توانید در ازای مبلغ ما به تفاوت به پکیج مورد نظر خود اضافه کنید.

Dollar Shave Club در حال حاضر بالغ بر 3.2 میلیون مشترک دارد و در سال 2015 در آمدی بالغ بر 152 میلیون دلار داشته است که پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۶ این مبلغ ار 200 میلیون دلار هم بالاتر برود.

منابع:

http://golrang.me/q2ow

http://golrang.me/e53h

گردآورنده و مترجم: ژاله شادمانی