مهندس جدی با ذکر این مطلب که شرکت دارویی آرین سلامت سینا تنها شرکت دارویی در ایران است که #باشگاه_مشتریان خود را راه اندازی نموده است، از کلیه افراد خواست تا با مراجعه به سایت شرکت با آدرس www.ariansalamat.com ضمن ثبت نام و عضویت در این باشگاه از خدمات آن استفاده کنند.

مسئول روابط عمومی شرکت #دارویی #آرین_سلامت_سینا در گفت‌وگو با نشریه این شرکت بر توسعه همکاری‌های روابط عمومی و واحد علمی شرکت دارویی آرین سلامت سینا با خانه‌های سلامت شهرداری تهران تاکید کرد.

وی گفت: در تلاش هستیم چتر حمایتی خود را در برپایی کلاس‌ها وکارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌های رایگان، بر سراسر شهر تهران بگسترانیم تا عموم مردم بتوانند نهایت استفاده را ببرند.

مهندس مصطفی علی پور جدی در ادامه گفت: در شش ماه دوم سال 95 علاوه بر خانه‌های سلامت شهرداری منطقه 2 خانه‌های سلامت مناطق 3 و4 نیزجهت برپایی کارگاه‌ها وکلاس‌های آموزشی رایگان اضافه شدند به طوری که روزهای دوشنبه درمنطقه 2، سه شنبه درمنطقه 3 و چهارشنبه‌ها در منطقه 4 این کارگاه‌ها برگزار می‌گردند.

وی درادامه گفت: تلاش شرکت دارویی آرین سلامت سینا بر آشنایی افراد جامعه با بیماری‌های خاموش مثل فقر آهن، پوکی استخوان و بیماری‌های بانوان است و همیشه مناطق محروم شهری دراولویت همکاری ما قرار دارند.

وی در پایان ضمن تشکر از اساتید این کارگاه‌ها مخصوصا خانم اسدزاده که همیشه با سعه صدر پاسخگوی سوالات دارویی و پزشکی هستند، از حاضرین در این کلاس‌ها و عموم مردم خواستند تا از امکانات مشاوره‌ای وخدمات مشتریان شرکت دارویی آرین سلامت سینا کمال استفاده را ببرند.