(ERP (Microsoft Dynamics AX7) kick-off meeting for KFI (Kourosh food industry

نشست آغاز پروژه ERP #صنعت_غذایی_کوروش صبح امروز سه شنبه ششم مهر ماه در سالن کنفرانس #گروه_صنعتی_گلرنگ برگزار شد.

این نشست با حضور دکتر فضلی #مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، دکتر گودرزی، دکتر ابراهیمی، آقای بزازان معاونت‌های گروه، مهندس منتصر مدیر عامل شرکت صنعت غذایی کوروش، آقای جلالوند معاونت مالی و اقتصادی، مدیران کارخانجات کورش1و2، دکتر عباسی مدیر عامل گلرنگ سیستم، آقای شهزاد اسلام، مدیر پروژه #ERP گروه صنعتی گلرنگ، تیم مشاوران ERP #گلرنگ_سیستم و تیم ERP صنعت غذایی کوروش برگزار شد.

در این نشست #دکترفضلی با تاکید بر یکپارچگی و همراهی در این پروژه، تصریح کرد: با هماهنگی و انسجام، به گونه‌ای که تعامل، هدفمند انجام گردد و پیش از انجام هر کاری در یک کار گروهی در همه‌ی زمینه‌ها تفکر شود، این پروژه به بهترین نحو اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در ادامه بر لزوم هم‌پوشانی همگی اعضا در هر دو تیم به عنوان یک مجموعه یکپارچه، همچنین تبادل نظرات مدیر عامل صنعت غذایی کوروش و مدیر پروژه تاکید کرد.

دکتر فضلی همچنین همسویی و یک‌دلی را مهم‌ترین رمز موفقیت پروژه عظیم ERP در سطح گروه صنعتی گلرنگ برشمرد.

جلسه با هدایت و ارائه آقای شهزاد اسلام، با معرفی نرم افزار Microsoft Dynamics AX7 به عنوان ERP منتخب گروه صنعتی گلرنگ و شرکت تولیدی صنعت غذایی کورش، شرح فعالیت های تیم ERP در مدت دو ماهه اخیر، بررسی شرایط موجود و رویه‌های اجرایی حال حاضر در دفتر مرکزی و کارخانجات صنعت غذایی کوروش، نمایش نقشه راه و طرح موضوعات مرتبط با اهداف پروژه، جایگاه افراد در تیم و انتظارات مدیریت ارشد سازمان از اجرای این پروژه ادامه یافت.

در ادامه جلسه موارد تاثیرگذار در موفقیت پروژه، مراحل اجرا، زمانبندی مراحل مختلف و همچنین تاریخ GO-Live (به جریان افتادن و اجرایی شدن پروژه) به اطلاع حضار رسید.

در ادامه به توانمندی‌ها و نیز قابلیت‌های Microsoft Dynamics AX7 به عنوان ERP منتخب برای اجرا در سطح گروه صنعتی گلرنگ نیز اشاره شد.

در نهایت کیکی به عنوان شیرینی افتتاح پروژه به دست مدیر عامل شرکت صنعت غذایی کوروش و مدیران پروژه در حضور مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ و معاونان، بین حضار تقسیم شد.