رمز موفقيت در استواري در قصد و نيت است
ششمین #جشن_موفقیت #پاکشو روز چهارشنبه مورخ 95/06/24 در سالن اجتماعات این شرکت به منظور اعطای هدایا به افراد موفق، شامل همکاران زوج‌های جوان همکار، فرزندان اول، متولدین شش ماه بهار و تابستان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های سراسری، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ سازمانی پاکشو، افرادی که در کمیته تعالی فعالیت داشتند، کمیته تشویق و دانش‌آموزان ممتاز برگزار شد.
در این مراسم که با همت واحد منابع انسانی انجام پذیرفت در ابتدا خانم مهندس عبدالوند معاونت سرمایه‌های انسانی مهد خاورمیانه ضمن تبریک به کارکنان موفق، صبحت های خود را درباره تلاش برای رسیدن به موفقیت در زندگی شغلی و کاری بیان نموده و سپس از مدیر عامل سازمان برای ایراد سخنرانی دعوت به عمل آورد.
در این سخنرانی مهندس عالمی بیان داشت: اعتقاد من این است که موفقیت سازمان در گرو #موفقیت همکاران است، همین‌طور موفقیت آن‌ها نیز با پیشرفت و موفقیت گروه صنعتی پاکشو ارتباطی مستقیم و تنگاتنگ دارد.
مهندس عالمی همچنین اذعان داشت: پاکشو در مسیر موفقیت و تعالی قرار گرفته است.
مدیر عامل گروه صنعتی پاکشو ضمن مغتنم شمردن حضور مهندس نیسانی ابراز داشت: شناخت و عمل به مباحث #TQM آغاز شده و ما در مسیر رسیدن به اهداف عالیه سازمان هستیم.
مهندس عالمی در ادامه امیدواری خود را برای انجام یک کار گروهی مناسب برای تحقق صد در صد اهداف پاکشو بیان داشت.
سپس مهندس #نیسانی سخنانی ایراد داشت و گفت: شما الان یک خانواده هستید. منافع سازمان منافع شما و منافع شما منافع سازمان است، از این رو من موفقیت‌های بیشتری را درمورد شما انتظار می‌کشم و امیدوارم در دیدارهای بعدی شاهد آن‌ها باشم.
در حاشیه این مراسم سمپلینگ محصولات خانواده مای نیز به منظور آشنایی همکاران گروه صنعتی پاکشو با محصولات شرکت آریان کیمیا تک صورت پذیرفت که مورد استقبال همکاران پاکشو قرار گرفت.