سلام به همكاران گرامی و خانواده‌های محترم گروه صنعتی گلرنگ؛

از كارگران زحمتكش خطوط تولید، انبارداران، نیروهای پشتیبانی و خدمات گرفته تا تكنسین‌ها، كارشناسان، فروشندگان، سرپرستان، روسا و مدیران مرتبط در حوزه فروش، منابع انسانی، IT، سیستم و فرآیند، مالی، حقوقی، بازاریابی و ….
و سلام به تمامی گلرنگی‌هایی كه برای این مرز و بوم خدمت‌رسانی می‌كنند؛
خداقوت!
قصد داریم از همین طریق و دیگر رسانه‌های دیجیتال (وب‌لاگ، اینستاگرام، لینکدین، پرتال و ….) برنامه‌های واحدهای ستادی و برنامه‌ریز در گروه را به استحضار شما گرامیان برسانیم تا با تشریك مساعی و ارتباط موثر بتوانیم خلاقانه‌تر پیش رفته، راه را برای عبور از مرزهای كشور بیش از پیش باز كنیم. قصد داریم از همین طریق به شما بگوییم در این موفقیت با همراهی شما یاران چه اتفاقات بزرگی را انتظار می‌کشیم. قصد داریم به شما بگوییم همكاران شما در واحدهای ستادی برای ساختن آینده چه برنامه‌های زیرساختی دارند و در كجای راه طولانی رقابت بین‌الملل هستیم. می‌خواهیم از همین طریق دست تك تك شما را به گرمی بفشاریم و با همدیگر راه را برای پیشرفت ایران عزیزمان هموار كنیم.
به این منظور، از این پس از طریق كانال خانواده گروه صنعتی گلرنگ و به دنبال آن وب‌سایت، وب‌لاگ، پرتال، اینستاگرام، لینكدین و ….. برنامه‌ها را به اطلاع شما می‌رسانیم و تشریح می‌كنیم. این برنامه به صورت زنجیروار به تك تك شما مرتبط خواهد شد تا جایی كه بدانیم گروه صنعتی گلرنگ چگونه با اقتدار به پیش می‌رود و با رقبای بین‌المللی خارجی در ایران، چگونه رقابت می‌کند؟
در بخش اول در مورد بازاریابی صحبت خواهیم كرد. در هر بخش ابتدا برنامه‌های گروه را تشریح می‌كنیم، سپس برنامه را در حوزه‌های مختلف بین المللی مقایسه می‌كنیم و بعد از آن با انتشار مطالب علمی مرتبط، هدفمندی برنامه‌ها را دنبال خواهیم كرد.

منتظر هستیم نظرات شما عزیزان را از روش‌های زیر دریافت کنیم:
پیامک: به شماره 09039453036
ایمیل: marketing@golrang.com
OutLook: marketing_gig@gigex.com
تلگرام: به شماره 09039453036 با نام کاربری @golrangmag (ابتدا شماره مذکور را به فهرست شماره‌های تماس خود (contacts) اضافه کنید).
در خلال این ارتباط بعضاً مسابقاتی مطرح می‌شود كه از دل همین مطالب است و جوایز نفیسی به برندگان اهدا خواهد شد.
در بخش‌های بعدی در خصوصERP، مفهوم آن و برنامه‌های گروه، درخصوص برنامه‌های منابع انسانی و ….. سخن خواهیم گفت تا جایی که برای تمامی اعضای این خانواده بزرگ مشخص شود چرا گروه صنعتی گلرنگ سرمایه‌گذاری عظیمی در این حوزه‌ها در دست اقدام دارد.
ما می‌خواهیم به صورت کلی به تمامی شما عزیزان بگوییم تمام برنامه‌ها و فعالیت‌ها برای بهبود سطح زندگی تمامی اعضای این خانواده بزرگ است، پس باید همه بدانیم بازاریابی قرار است چه بکند تا کارگر خط تولید از سطح زندگی بهتری برخوردار باشد؟ باید چطور باعث افزایش فروش شود تا انبارداران هم بتوانند از سطح مطلوب‌تری در زندگی برخودار باشند و…..
پیروز باشید.

#دانش_افزایی