مهندس محمدرضا #نعمت_زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در آخرین روز از هفته دولت از کارخانه #صنعت_غذایی_کوروش بازدید و آن را افتتاح کرد.
در این دیدار که صبح امروز هشتم شهریور ماه 95 با همراهی دکتر فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ صورت پذیرفت، #وزیر_صنعت، معدن و تجارت در محوطه شرکت صنعت غذایی کوروش نهالی به نشانه یادبود کاشت.

13950608-eftetah-
مهندس نعمت‌زاده در بازدید از دستگاه کارتنینگ اتومات که از صفر تا صد توسط همکاران فنی کارخانه کوروش ساخته شده است و منجر به یک بهره‌وری 380 میلیون تومانی گردیده است، اظهار خشنودی کرد و خواستار استفاده از این الگو در صنایع دیگر شد.
در این مراسم #دکترفضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در پاسخ به پرسش خبرنگاران که از مشکلات تولید پرسیدند با ذکر بیتی از حافظ پاسخ داد: “در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم/ سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور”
دکتر فضلی ابراز داشت: همدلی، صفا و صمیمیت همکارانمان در شرکت صنعت غذایی کوروش و تمامی خانواده بزرگ گروه صنعتی گلرنگ برای ما یک موهبت الهی است.

13950608-eftetah--
مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در پاسخ خبرنگاری که از دغدغه‌ی اشتغال سوال کرد، بیان داشت: در سال 88 حدود 3500 نفر در صنایع مختلف گروه صنعتی گلرنگ اشتغال داشتند و امروز این تعداد به حدود 14000 نفر رسیده است، یعنی ما در یک بازه زمانی هفت ساله، در زمینه اشتغال یک رشد 4 برابری را شاهد بوده‌ایم و امیدواریم 4000 تا 5000 نفر تا پایان سال 96 به این مجموعه بپیوندند.