#مرکزداده (Data Center) گروه صنعتی گلرنگ با حضور دکتر فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ و جمعی از مدیران و همکاران مرتبط افتتاح شد.

در این مراسم #دکترفضلی بیان داشت: از جمیع جهات این افتتاح لذت‌بخش بود. سپاسگزاریم از همکارانمان که از جهت کیفی، کاری بسیار مؤثر و بهره‌ور انجام داده‌اند، به گونه‌ای که با کیفیت بالا و خرج کم، سرمایه‌گذاری بسیار مؤثری نموده و بهره‌وری را به صورت فزاینده‌ای بالا برده‌اند.

13950530-data (2)

گفتنی است با راه اندازی این مرکز امکان بهره برداری از خدمات فناوری اطلاعات در بستری پیشرفته و همگام با تکنولوژی روز دنیا فراهم آمده است.

این مرکز با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های بین‌المللی مرکزداده و پهنای باند بسیار بالا آمادگی کامل برای میزبانی سیستم‌های ERP، CRM و سرویس‌های متمرکز را فراهم آورده است. در همین راستا اولین سرویس متمرکز گروه که شامل سرویس‌های زیرساختی Active Directory، Exchange و Lync خواهد بود به زودی راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

13950530-data (3)

طراحی این مرکز به گونه‌ای است که با استفاده از ساختارهای ذخیره‌سازی اطلاعات پیشرفته SAN و طراحی مناسب ذخیره اطلاعات، مجازی سازی، همچنين Media هاي متنوع به کار گرفته شده علاوه بر در اختیار قرار دادن سرعت و کیفیت بسیار بالا، امنیت و نگهداشت اطلاعات را نیز با بهترین شرایط تامین خواهد نمود.