مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین انجمن #دندانپزشکی ایران و برند #بایودنت با اجرای امید زندگانی در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.
همچنین در بخشی از این مراسم، طرح مسئولیت اجتماعی بایودنت با عنوان “دندان یار بایودنت” رونمایی شد. مطابق این طرح، برند بایودنت با همیاری دندان‌پزشکان داوطلب در مناطق محروم در جهت ارتقای سلامت دهان و دندان هم‌وطنان کوشش خواهد کرد.
دکتر علی تاجرنیا رئیس انجمن دندان پزشکی ایران در این مراسم تصریح کرد: انجمن دندان پزشکی ایران اسپانسر هیچ برندی نیست. جایگاه این انجمن یک جایگاه علمی است. در این انجمن کیفیت و ادعاهای #آدامس بایودنت ظرف چند ماه با وسواس بررسی شد و ما متوجه شدیم این آدامس با کیفیتی بسیار بالا تولید می‌شود و امروز با افتخار این انجمن نام خود را در کنار نام برند بایودنت قرار می‌دهد.
مهندس سزاوار رئیس هیأت مدیره شرکت ماسترفوده نیز با اشاره به سهم بالای رقبای خارجی در بازار آدامس بیان داشت: من با اطمینان می‌گویم کیفیت آدامس بایودنت از نمونه‌های خارجی نیز بهتر است، خصوصا آن که حجم قابل توجهی از این آدامس از طریق قاچاق وارد کشور ما می‌شود و نظارتی بر تقلبی بودن و کیفیت آن وجود ندارد.
مهندس سزاوار تاکید کرد: باید درست و دقیق حرکت کنیم تا در سطح جهانی حضور پیدا کنیم و حضوری مؤثر داشته باشیم.
مهندس کریمی مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شرکت ماسترفوده نیز در این مراسم ابراز داشت: اگر صنعت با دید مشتری‌مداری مسائلش را پیش ببرد مشکلاتش حل می‌شود. از آغاز تولید بایودنت، چنین نگاهی مد نظر ما بود. از ابتدا تصمیم ما بر آن بود که محصولی ایرانی با کیفیت جهانی تولید کنیم. به عنوان مثال در صنعت استفاده از آسپارتام به عنوان یک جایگزین ارزان برای قند رایج است، اما ما ترجیح دادیم از مواد اولیه‌ای بسیار باکیفیت‌تر که بهای بیشتری دارد استفاده کنیم.
مهندس مهدی صادقی نیارکی مدیر کل صنایع غیر فلزی، جمشید مغازه‌ای دبیر انجمن شیرینی و شکلات، جمعی از اصحاب رسانه، جمعی از اعضای انجمن نابینایان و جمعی از صنعتگران از میهمانان این برنامه بودند.

95052803