دکتر فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ روز پنج‌شنبه 21 مرداد ماه در مراسم قدردانی از 40 ماه تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر مهندس ابول‌نژادیان، صمیمیت، وفاق و همدلی بین واحدهای تولید و پخش را رمز رشد و ارتقای بهره‌وری فروش شرکت #پخش_پدیده_پایدار در سال‌های اخیر دانست و ادامه این مسیر را برای رشد بیشتر فروش خواستار شد.
دکتر فضلی با تاکید بر این که بهتر است در گروه صنعتی رشدها از درون صورت گیرد، با آرزوی موفقیت برای مهندس ابول‌نژادیان در سمت جدید به عنوان مدیر عامل شرکت #ماریناسان خطاب به مهندس صادق بیان مدیر عامل جدید شرکت پخش پدیده پایدار گفت: امیدواریم در عین رقابت رفاقتی درون گروهی شاهد ادامه تلاش و کوشش همکاران و رشد چشمگیر و خیره‌کننده در پخش پدیده پایدار باشیم.
دکتر ابراهیمی، معاون مالی و اقتصادی گروه و رییس هیات مدیره شرکت نیز در این مراسم، با تقدیر از مهندس ابول‌نژادیان، کادرسازی و جانشین‌پروری را از اتفاقات مهم و تاثیرگذار شرکت در دوران مدیریت ایشان برشمرد.
مهندس صادق بیان نیز در این مراسم با سپاس ویژه از مهندس ابول‌نژادیان، توجه همزمان به کلیات و جزییات را از خصوصیات بارز ایشان دانست و از همه همکاران خواست که برای بهبود بیشتر و ارتقای شرکت تلاش کنند.
سخنران پایانی مراسم مهندس ابول‌نژادیان بود که با ارائه گزارشی از وضعیت قبلی و فعلی شرکت گفت: در روزهای نخست کار در این شرکت، قرار من و همکاران توجه ویژه به دو کلمه “پدیده” و “پایدار” بودن بود که با زیر ساخت مناسب و تشکیل تیم‌های قوی فروش توانستیم حضوری منظم و قوی در شلف فروشگاه‌ها داشته باشیم.
وی در ادامه افزود : توجه ویژه به بهره‌وری و کیفیت فروش به منظور تحقق اهداف، مدیریت بهینه تخفیفات و وصول مطالبات نیز از دیگر برنامه‌های شرکت بود که توانستیم با جذب نیروهایی خلاق و پرتوان برنامه‌های خود را به نتیجه برسانیم.
مدیر عامل قبلی شرکت پخش محصولات اکتیو و مدیر عامل فعلی شرکت ماریناسان در ادامه با تشکر از تلاش همکاران و مدیران شرکت گفت: در حال حاضر فرهنگ سازمانی غالب همکاران شرکت “اعتماد به نفس” است که امیدواریم با مدیریت خوب دوست و همکار قدیمی آقای صادق بیان روز به روز شاهد موفقیت‌های شرکت در همه زمینه‌ها باشیم.
در انتهای این مراسم لوح تقدیر و هدیه دکتر فضلی به پاس تلاش‌های شبانه روزی مهندس ابول‌نژادیان به ایشان اهدا گردید.