استاندار قزوین، رئیس سازمان صنعت استان و دیگر مسئولین از شرکت ایراندار بازدید نمودند.
دکتر همتی استاندار قزوین، مهندس پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، مهندس امامی مدیر عامل شرکت شهر صنعتی البرز، مهندس رحمانی مدیر کار و امور اجتماعی شهرستان البرز و دیگر هیأت همراه، از بخش‌های مختلف کارخانه شرکت ایراندار بازدید نمودند.
دکتر همتی استاندار قزوین طی بازدید از این کارخانه ضمن تقدیر از مدیران و پرسنل زحمتکش این مجموعه ابراز کرد: از اینکه چنین شرکتی با محصولات متنوع در زمینه چاپ و بسته‌بندی در استان قزوین قرار دارد و توانسته است بیش از یکصد نفر از جوانان منطقه را جذب خود نماید بسیار خرسندم. مدیران این کارخانه را باید سربازان جبهه اقتصادی و صنعتی کشور دانست که در اوج تحریم‌ها کار مطالعاتی خود مبنی بر احداث چنین کارخانه با عظمتی را آغاز نمودند و هم اکنون که با آغاز برجام تعاملات صنعتی و اقتصادی بیشتری با کشورهای جهان وجود دارد به افق روشن خود که همانا فتح بازارهای جهانی است می‌اندیشند.
مسئول ارشد دولت در استان با اشاره به استقبال خوب مشتریان داخلی و خارجی از تولیدات شرکت ایراندار بیان داشت: این امر جز با درایت و تلاش مجموعه و مهمتر از آن کیفیت بالای محصولات به دست نمی‌آید و قطعا همانطور که مهندس جعفری مدیر عامل این شرکت گفتند، یکی از مجهزترین و دقیق‌ترین آزمایشگاه‌های موجود کشور در این کارخانه وجود دارد که با کادر آموزش دیده و با تجربه خود توانسته‌اند سهم خوبی از بازارهای داخلی و کشورهای همسایه را از آن خود نماید.
در ادامه مهندس علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در این شرکت ابراز کرد: شرکت ایراندار با مدیران باتجربه و مدبر خود توانسته‌اند در زمان کوتاهی به یکی از واحدهای تولیدی در زمینه چاپ و بسته‌بندی در کشور تبدیل شوند که البته این امر جز با درایت و برنامه‌ریزی و بازارسنجی دقیق به دست نیامده است.
وی افزود: مهندس جعفری و همکارانش ثابت کرده‌اند می‌توان با تولید محصولات با کیفیت جای خود را در بازارهای داخلی و خارجی به دست آورد و همیشه تجار به دنبال اجناس با کیفیت و مطلوب هستند.
مسئول صنعت استان همچنین با بیان اینکه از واحدهای موفقی چون ایراندار حمایت های همه جانبه‌ای خواهیم کرد، گفت: نگرانی‌های مدیران این شرکت در کمبود نقدینگی، بالا بودن نرخ سود تسهیلات بانکی، تعرفه های نامتعارف مواد اولیه و … دغدغه ما نیز هست و امیدواریم با توجه ویژه‌ای که دولت محترم یازدهم و پیگیری‌های مجدانه وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت کشور صورت داده‌اند و همچنین اشتغال‌زایی بیشتر در آینده نزدیک باشیم.
در ادامه مهنس جعفری مدیر عامل شرکت ایراندار با ابراز خشنودی از حضور استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و هیات همراه در بازدید ازکارخانه این شرکت بیان کرد: حضور مسئولین و مدیران از واحدهای صنعتی موجب تزریق امید و شور شعف می‌گردد زیرا در این راستا قطعا گوشه‌ای از مشکلات اساسی آنها مرتفع خواهد شد و این نیز باعث رونق اقتصادی کشور می‌گردد.
وی در ادامه ضمن بیان تاریخچه این شرکت گفت: کار مطالعاتی شرکت ایراندار از سال 90 آغاز شد و پس از یک سال و نیم تحقیقات و رصد بازارهای داخلی و خارجی این شرکت در اواخر سال 92 با توکل بر خدا فعالیت آزمایشی خود را آغاز نمود و پس از چند ماه بصورت رسمی وارد بازار کار گردید.
گفتنی است شاید کمتر از دو سال از عمر شرکت ایراندار می گذرد اما برنامه ریزی دقیق مدیران و موسسان این شرکت، آنقدر حساب شده بود که هم اکنون یکی از شرکت های پشت چسبدار در قالب رول و شیت شامل : کاغذ گلاسه- کاغذ نیم گلاسه- کاغذ مات- کاغذ متالایز- کاغذ ترمال- انواع فیلم شامل: فیلم PP- فیلم pe- فیلم bopp- فیلم pet- فیلم pvc که فیلم های فوق در قالب شفاف، فیلم شفاف مات، فیلم سفید، فیلم صدفی، فیلم متالایز و انواع فیلم‌های ترمال در کشور می باشد.
البته مدیران این شرکت اهداف اصلی خود را بر مبنای چشم انداز صادرات ترسیم نموده‌اند و با سرحوله قرار دادن کیفیت بالا مطابق با استانداردهای جهانی سعی در قتح قله‌های این صنعت در بازارهای بین‌المللی دارند.
همچنين به مناسبت روز صنعت و معدن در سال اقتصاد مقاومتى، اقدام و عمل طى مراسمى كه توسط سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوين برگزار شد از شركت ايراندار به عنوان واحد صنعتى نمونه با اهداى تنديس و لوح ياد بود تجليل بعمل آمد.