جشن پایانی مسابقه‌های دنیای مجازی فیلم #یک_دزدی_عاشقانه با حضور شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به فیلم، کارگردان، تعدادی از عوامل فیلم و تیم کمپین تبلیغاتی فیلم در #پردیس_سینمایی_کورش برگزار شد و تلفن همراه آي فون به برگزيدگان مسابقه سيبيل‌نماي يك دزدي عاشقانه اهدا شد.
شركت پديده شيمي قرن با برند #اكتيو اسپانسر این جشن بود.
اين فيلم با تبليغات گسترده و برگزاري مسابقه‌هاي متنوع در دنياي مجازي به نمايش در آمد و براي برندگان مسابقه بهترين سبيل، دوعدد تلفن همراه آي فون از طرف سازندگان فيلم وعده داده شده بود.
در این مراسم رضا رفیع مجری برنامه از طنازی در فرهنگ و زبان فارسی از گذشته تا امروز گفت و با شعرهایی طنز در وصف سبیل در گذشته و فیلم‌سازی در شرايط امروز، فضایی صمیمی و گرم را فراهم کرد. در ادامه بخشی از عكس‌های برگزیده سلفی روز پدر، پوسترها، تیزرهاي مردمی، عكس با نمادهای فیلم، فیلم‌های جذاب فراخوان بازیگری و بخش‌هایی از عکس‌های منتخب سلفی سيبيل پخش شد و جوایزی به رسم یادبود توسط همكاران فيلم: ناهيد دل آگاه تهيه كننده، اميرشهاب رضویان كارگردان، مسعود اميني تيراني (آسا) فیلم بردار، فرامرز هوتهم تدوینگر، داريوش تقي پور آهنگساز و اردشیر كاظمي بازیگر، به برگزيدگان به شرح زير تقدیم شد:
بهترين پوستر: علي حقيري
بهترين تیزر مردمي: مهرداد سليماني
بهترين سلفي با پدر: نريمان احمدي
در ادامه نامزدهاي فراخوان بازیگری: فاطمه دربهشتي، پگاه دارابي، اميد مباشري، اميرحسين ارقبايي و رضا مهدي نيا، معرفی شدند و ضمن دریافت هدایای خود، روی صحنه بخشی از صحنه‌های فیلم را بازی کردند و برندگان موبايل آي فون مسابقه سلفی سبیل، حجت اله شیخ ویسی و پريا توكلي جبلي جوايز خود را دريافت كردند.
شركت پديده شيمي قرن با اهدا پك محصولات اكتيو اسپانسر اين مراسم بود و در پایان پس از اهدای جوایز، حاضران در مراسم، به تماشای فیلم یک دزدی عاشقانه نشستند.