#سمینار سالیانه فروش شرکت #گلرنگ_پخش در روز پنجشنبه 31 تیر ماه 95 با حضور اعضاء هیئت مدیره آقایان علی ابراهیمی، مهرتاش شاملی، مهرداد سجادی و امیر فضلی برگزار شد.
در این سمینار که مدیران شعب،‌ مدیران و روسای دفتر مرکزی نیز حضور داشتند، وضعیت فروش شعب برندهای #اویلا و #فامیلا در حالت‌های مختلف (فروش ریالی،‌ تعدادی،‌ تنوع و . . . ) مطرح شد.
امتیاز دهی شعب براساس وضعیت فروش محصولات و پارامترهای تحقق ریالی فروش،‌ پوشش مشتری،‌ دوره وصول و نرخ هزینه‌های عملیاتی و پرداخت پاداش به شعبی که از لحاظ پارامترهای موثر فروش به اهداف تعیین شده دست یافته بودند، از دیگر برنامه‌های این سمینار بود.
گفتنی است شعب برتر شرکت براساس پارامترهای تعیین شده: به ترتیب شعب بوشهر،‌ خوزستان و کرمان بودند.
شایان ذکر است به پاس زحماتی که کلیه مدیران شعب در طی یکسال اخیر داشته‌اند و افزایش انگیزه و همدلی بین مدیران شرکت،‌ کلیه مدیران شعب،‌ مدیران و روسای دفتر مرکزی به همراه مدیریت عامل و معاونین اجرایی شرکت، ایام پایان هفته را در مجتمع ورزشی دهکده کردان در کنار هم و با جوی دوستانه سپری نمودند تا بعد از این با روحیه‌ای تلاشگر در امر فروش محصولات و روحیه‌ای شاد و همدل با همکاران، اهداف شرکت را مد نظر داشته و تحقق آن را سر لوحه خود قرار دهند.
در راستای ایجاد انگیزه،‌ همدلی و محیطی دوستانه مسابقاتی به شرح ذیل نیز برگزار و جوایزی اهدا گردید:
مسابقه تنیس روی میز یک نفره :
نفر اول : آقای سید یونس یوسفی
نفر دوم : آقای محمد میر حسینی
نفر سوم : آقای مهرداد سجادی
مسابقه فوتبال دستی:
تیم اول : آقایان مهرشاد شاملی و محسن مهدیان
تیم دوم : آقایان سید یونس یوسفی و مهرداد دوست محمدی
تیم سوم : آقایان جواد زیدی و سعید فضلعلی