مراسم قرعه‌کشی جایزه ویژه بهره‌برداران مجتمع کورش، با حضور اعضای هیأت مدیره، مدیر عامل و بهره‌برداران مجتمع کورش، با نظارت آقایان جباری و عالمی اعضای هیات‌مدیره بانک شهر برگزار شد.
پیش از اجرای این مراسم که در تاریخ شانزدهم تیرماه 1395 برگزار شد، مدیر عامل مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش با نگاهی اجمالی به روند برگزاری جشنواره خرید مجتمع کورش با مشارکت بانک شهر به بررسی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف جشنواره پرداختند.
مدیر عامل مجتمع کورش اظهار داشت: قطعاً در هر برنامه‌ای کاستی‌هایی وجود دارد که می‌بایست پس از ارزیابی و بازخوردسنجی‌ در راستای برطرف سازی آنها اقدام گردد. جشنواره‌ای که برگزار شد از بسیاری جهات موجبات رضایتمندی مشتریان مجتمع کورش را فراهم نمود و البته در مواردی نیز ضعف‌هایی وجود داشت که با تجربه‌ای ارزشمند به دست آمده در
جشنواره‌های آتی مرتفع خواهد شد. از این‌رو در جشنواره‌های آتی تلاش خواهیم کرد ضمن اختصاص مزایای بیشتر به مشتریان و بهره‌برداران محترم، در تخصیص جوایز و منابع موجود بین افراد بیشتر تمرکز نماییم؛ چرا که هدف نهایی و همیشگی ما جلب رضایت حداکثری مراجعه کنندگان است. البته دستاورد ارزشمند ما از این جشنواره، علاوه بر مسائل اقتصادی، تقویت باشگاه مشتریان و CRM مجتمع کورش بود.
مهندس میرعالی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان چالش‌ها، موضوعات و مشکلات درون سازمانی مجتمع کورش پرداخته و بیان داشت: برگزاری مجمع سالیانه مجتمع در تاریخ دهم تیر ماه نمونه‌ای از تعامل مثبت مالکان و بهره‌بردان در مدیریت مجتمع کورش است که با درایت اعضای محترم هیأت‌مدیره و همکاری مالکین محترم و در فضایی صمیمی برگزار گردید.
وی با توجه به فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات بهره‌برداران مجتمع کورش تاکید کرد: بنا به مصوبه هیات‌مدیره مجتمع کورش، کلیه قراردادهای واحدهای تجاری مجتمع می‌بایست در دفتر فروش مجتمع تنظیم شود و چنانچه قراردادی خارج از این چارچوب منعقد گردد فاقد وجاهت قانونی بوده و واحد خاطی هیچ‌گونه خدماتی از مدیریت مجتمع دریافت نخواهد کرد. خوشبختانه مجتمع کورش به لحاظ عرضه و مرغوبیت کالاها به شهرت خوبی دست یافته و وظیفه ما این است که این دیدگاه عمومی را همچنان حفظ نمائیم.ایشان افزایش بی‌رویه و غیرمنطقی اجاره‌های مجتمع را با سیاست‌های مدیریتی مجموعه مغایر دانسته و افزودند، این افزایش‌های بی رویه خسارات جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت و به همین دلیل ضمن مذاکره با کلیه مالکین و توجیه ایشان اعلام کرده ایم که در روند عقد قراردادهای اجاره در واحد فروش مجتمع، هیچ هزینه ای از مالکین محترم اخذ نخواهد شد.
مدیر عامل مجتمع کورش در خصوص رعایت ضوابط سازمان‌های محترم اصناف و اماکن نیز خاطر نشان کرد: ما مفتخر به زندگی در کشور جمهوری اسلامی ایران و موظف به رعایت قوانین و مقررات حاکم هستیم.بنابراین بهره‌برداران موظفند تا با دقت و حساسیت بیشتری به عرضه محصولات خود و نصب تابلو با اصالت ایرانی ـ اسلامی و درچارچوب قوانین حاکم اقدام نمایند.
وی با توضیح تفاوت‌های دو اصطلاح حراج و فروش فوق العاده گفت: حراج کالا اقدامی است که در زمان‌های تغییر صنف و یا جابجایی بهره‌برداران صورت می گیرد حال آنکه فروش‌فوق‌العاده فرایندی است که با تغییر فصول رخ می دهد. بنابراین باتوجه به تغییر فصل در نظر گرفتیم که از پانزدهم مرداد ماه تا پانزدهم شهریور ماه 95 جشنواره هماهنگ و یکپارچه فروش‌فوق‌العاده مجتمع کورش را برگزار نمائیم.
پس از ایراد سخنان مذکور از سوی مدیر عامل مجتمع تجاری فرهنگی کورش، با حضور اعضای محترم هیأت مدیره و نظارت نمایندگان محترم بانک شهر مراسم قرعه‌کشی برگزار گردید و در خاتمه، بهره‌برداران محترم فروشگا‌های موبایل نوین و پرنقره‌ای مشترکاً به عنوان برندگان یک دستگاه خودرو پژو 206 معرفی شدند.