مراسم تجلیل از اساتید مركز علمی ـ كاربردی گلرنگ به مناسبت گرامیداشت روز معلم دوازدهم اردیبهشت ماه 1395 با حضور دكتر مهدی فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ، دكتر مریم فضلی ریاست هیأت رئیسه مركز علمی ـ كاربردی گلرنگ، دكتر ابراهیمی، دکتر گودرزی، آقای بزازان، مهندس عزیزه تیموری اعضای هیات مدیره مركز علمی ـ كاربردی گلرنگ، دکتر نجفی رییس مركز علمی ـ كاربردی گلرنگ و جمعی از اساتید دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دكتر فضلی با تبریک هفته معلم بیان داشت: یکی از مسئولیت‌های اجتماعی ما این است که سرمایه‌ی بالقوه جوانانمان را به سرمایه‌های بالفعل تبدیل کنیم و در این مسیر پیش از هر چیز نیازمند خودباوری هستیم. اگر باور شکل بگیرد اشتیاق به یادگیری هم بیشتر می‌شود.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: خودشیفتگی را دوست نداریم و خودباختگی ـ به ویژه خودباختگی در برابر بیگانگان ـ را منفی می‌دانیم اما با خودباوری می‌توانیم نیروهای مستعد امروز را برای دنیایی بهتر پرورش دهیم. از شما اساتید می‌خواهم خودباوری را به دانشجویان عزیز منتقل کنید و اشتیاق ساختن فردا را بیش از پیش در آن‌ها ایجاد نمایید.

در ادامه نشست صمیمانه، مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ، از اساتید خواستند نقطه نظرات خود را ارائه کنند و مراسم با بحث و تعامل ادامه یافت.

در همین راستا، جمعی از اساتید به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند، از جمله پیشنهاد شد گروه صنعتی گلرنگ از اساتید دانشگاهی بیشتر بهره ببرد؛ امکانات مورد نیاز دانشگاه گلرنگ بازبینی گردد و نسبت به جذب نخبگان و بهره‌گیری از استعدادهای درخشان اهتمام بیشتری صورت گیرد.

در انتهای این مراسم به مناسبت روز معلم و به منظور قدردانی از تلاش‌های اساتید مركز علمی ـ كاربردی گلرنگ، لوح تقدیر و هدیه‌ای به اساتید مركز علمی ـ كاربردی گلرنگ اهدا گردید.