مراسم دیدار نورزی با حضور دكتر فضلي مديرعامل گروه صنعتي گلرنگ، معاونین گروه، نماینده مدیر عامل، مدیران عامل و جمعی از مدیران و همکاران شرکت‌های عضو گروه در تهران و کرج، عصر روز شنبه چهاردهم فروردين ماه ١٣۹٥ در مجتمع تجاري_فرهنگی کورش برگزار شد.

در اين دیدار مديرعامل و معاونین گروه با تمامی همکاران ديدار كرده و سال نو را به آن‌ها تبريك گفتند. سپس دكتر فضلي مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ طي سخناني ضمن تبريك سال نو، از تمامی همكاران عزيز بابت تلاش‌هاي بي‌شائبه و توأم با خلوص و صدق در سال‌هاي گذشته علي‌الخصوص سال ۹٤ تشكر و قدردانی نمود.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ادامه داد: تعدادی از همکارانمان در این ایام آغاز سال، سخت‌تر و فشرده‌تر از روزهای معمول کاری به فعالیت مشغول بوده‌اند و حتی یک روز هم تعطیل نکرده‌اند. به آن‌ها دست‌مریزاد و خدا قوت می‌گوییم و از آن‌ها سپاسگزاریم.

دکتر فضلی افزود: سال ۹٤ سالی با شرایط ویژه بود که با یاری خداوند و تلاش شما به خوبی پشت سر گذاشته شد. به نظر می‌رسد در سال ۹٥ نیز همچنان همان شرایط ادامه داشته باشد، از این رو باید با همدلی، حمیت، صمیمیت و وفاق بکوشیم سال ۹٥ را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تأکید کرد: باید بتوانیم بهره‌وری را در حد اعلا داشته باشیم؛ داشته‌های خود را به خوبی بشناسیم و هزینه‌ی فرصت‌های از دست رفته را به حداقل برسانیم.

دکتر فضلی در ادامه ابراز امیدواری کرد همکاران با تمام قدرت، با سرعت مطلوب، با بهره‌وری و بدون از دست دادن حتی یک لحظه، چنان پیش بروند که سال ۹٥ سالی پرحلاوت و با تجربه‌های ناب رقم بخورد.

دکتر فضلی در پایان اظهار داشت: در پایان باز هم به شما درود می‌فرستم و آرزو می‌کنم سال نو، سالی پر از موفقیت، سعادت و پیروزی برای شما همکاران عزیز و خانواده‌های گرامی شما باشد. سلام و تبریک مرا به اعضای گرامی خانواده‌هایتان برسانید.

در این نشست صمیمانه، مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ، پس از اتمام سخنرانی از حضار خواستند نقطه نظرات خود را ارائه کنند و مراسم با بحث و تعامل درباره‌ی موارد مطرح شده توسط همکاران ادامه یافت. در همین راستا، جمعی از حضار به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و پیشنهاداتی ارائه کردند که دکتر فضلی رهنمودهایی درباره‌ی آن‌ها بیان داشتند و برخی از این پیشنهادها مورد موافقت و تایید ایشان قرار گرفت.

گفتنی است مراسم دیدار نوروزی، روز یکشنبه پانزدهم فروردین ماه ویژه‌ی دیگر شرکت‌های تهران و کرج در مجتمع کورش برگزار می‌شود و از روز شانزدهم تا هجدهم فروردین ماه، دیدار نوروزی در قزوین، اشتهارد، سلفچکان و ساوه ادامه خواهد داشت.