بیش از 200 نفر از پرسنل مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش مورد تقدیر قرار گرفتند.

مهندس میرعالی مدیرعامل مجتمع کورش در مرلسمی با اظهار خرسندی از عملکرد کارکنان مجتمع در طول سال گذشته گفت: هرچند که همه شما عزیزان در جهت اعتلای کورش‌مال کوشیده‌اید اما این سیر ترقی نباید راکد بماند بلکه می‌بایست در راه هرچه بهتر شدن، همواره کوشید؛ قطعا هیچ موفقیتی بی‌مشکل نخواهد بود اما تجربه ثبات کرده است که انسان‌های موفق، بزرگترین موفقیت‌ها را با پشت سر گذاشتن بزرگترین مشکلات به دست آورده‌اند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: لبخندی که در مراسم تجلیل شب گذشته بر لبان همکارانمان نقش بست و جملات شعف‌انگیزی که بر زبانشان جاری شد حاکی از احساس رضایت، تعلق خاطر و دلبستگی همکارانمان به مجتمع است و بی‌شک این امیدها انگیزه بیشتری خواهد شد برای تلاش مضاعف همه ما در ارائه خدمات بیشتر به میهمانانی که از اقصی نقاط دنیا به کورش‌مال مراجعه خواهند کرد.

مهندس ریاضی مدیراجرائی مجتمع کورش نیز ضمن قدردانی از اعضای هیات‌مدیره مجتمع کورش خصوصا مهندس میرعالی، سال 1395را سالی سرشار از موفقیت و شادکامی برای عموم هموطنان آرزو کرد و گفت: تمام شرایط و امکانات در مجتمع فراهم شده است تا در ایام نوروز به نحوی شایسته میزبان هموطنانمان باشیم.

در این مراسم که اعضای هیات‌مدیره، مدیران واحدهای مختلف و پرسنل مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش حضور داشتند از کلیه پرسنل به صورت نقدی تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است جشن ویژه خانواده‌های محترم کارکنان نیز پس از تعطیلات نوروز برگزار خواهد شد.