نشست تقدیر از همکاران شعب برتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، عصر امروز 18 اسفند ماه، در سالن کنفرانس گروه صنعتی گلرنگ برگزار شد.

این نشست با حضور دکتر فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، دکتر ابراهیمی رئیس هیأت مدیره شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، دکتر گودرزی نایب رئیس هیأت مدیره، مهندس فخریان مدیر عامل و جمعی از مدیران و همکاران پر تلاش فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش برگزار شد.

در این نشست که به اعطای پاداش فروشگاه‌های برتر در فروش محصولات گروه صنعتی گلرنگ از 16 دی تا 16 بهمن اختصاص داشت، دکتر فضلی بیان داشت: به شما بابت کار بزرگی که انجام داده‌اید تبریک می‌گوییم و از شما سپاسگزاریم. برای رسیدن به اهدافی که شما محقق کرده‌اید یک همدلی، تلاش و تعامل یک‌پارچه لازم بود و اگر یک نقطه از مجموعه‌ی شما با دیگران هماهنگی خود را از دست می‌داد، رسیدن به چنین دستاوردی ممکن نبود.

13941218-ofoq-kurosh-3

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ ادامه داد: انرژی شما ستودنی است و با همین حمیت و صفا و خلوص است که رسیدن به هدف افتتاح 4000 شعبه امری دست یافتنی می‌شود.

مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ابراز امیدواری کرد در سال آتی 25 تا 30 درصد از فروش کل فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش را محصولات گروه صنعتی گلرنگ تشکیل بدهد.

دکتر ابراهیمی در بخش دیگری از این مراسم عنوان داشت: به قدری همکاران ما در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش ساعی و پر انرژی‌اند که وقتی یک برنامه طرح‌ریزی می‌شود گویی از همان لحظه‌ی اول اتفاق افتاده و محقق شده است. این روحیه، برای مدیران شما این امکان را فراهم می‌کند تا به کارهای بزرگ فکر کنند.

در ادامه دکتر ابراهیمی از تمامی همکاران فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در تمام سطوح تشکر کرد و آرزوی موفقیت نمود.

مهندس فخریان نیز با بیان این نکته که اشتغال در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش متفاوت از سایر مشاغل است ابراز داشت: در روزهای تعطیل که همه به استراحت می‌پردازند کار همکاران ما در فروشگاه‌ها بیشتر از روزهای عادی است. در سال جدید نیز همکاران ما کار خود را از روز سوم فروردین ماه آغاز می‌کنند.

مهندس فخریان در ادامه با تشکر از همکاران فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش گفت: ما در مدتی کم شاهد موفقیت‌های بسیار همکارانمان در مجموعه افق کورش بودیم و آن‌ها با زحمات خود توانستند اهدافی بیشتر از برنامه‌ی تعیین شده را محقق کنند.

در ادامه، مهندس فخریان به عنوان یک هدیه معنوی خدمت بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ اطلاع داد: در روز هفتم اردیبهشت ماه همزمان با سالروز تولد بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ به عنوان هدیه به ایشان همزمان 20 فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش افتتاح خواهد شد.

این خبر مهندس فخریان مورد استقبال جمع گرفت و دکتر فضلی با تشکر از مهندس فخریان بیان داشت: بزرگ‌ترین هدیه به حاج آقا این است که تعداد قابل توجهی از هم‌میهنان ما امکان اشتغال پایدار و پویا را پیدا ‌کنند.

این نشست صمیمانه با اعطای پاداش و هدیه از سوی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ و معاونین گروه به مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش پایان یافت.