جشنواره خرید مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش با مشارکت بانک شهر برگزار می‌شود.
در این جشنواره 2 دستگاه خودروی هوندا و 4 دستگاه خودروی 206 به عنوان جوایز اصلی جشنواره خرید مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش در نظر گرفته شده‌ است؛ ضمن اینکه در طول برگزاری جشنواره نیز جشن‌هایی برگزار می‌شود که طی آن نیز جوایز دیگری به مشتریان تقدیم خواهد شد.
گفتنی است روز شنبه یکم اسفند ماه جلسه تشریح طرح جشنواره خرید کورش با حضور مدیران مجتمع، بانک شهر و بهره‌برداران واحدهای تجاری در سالن شماره یک پردیس سینمایی کورش برگزار شد.
در این نشست، مهندس میرعالی مدیرعامل و نایب‌رییس هیات‌مدیره مجتمع ضمن عرض خیرمقدم به حضار گفت: کلیه سیاست‌ها، تصمیمات و اقدامات ما در جهت افزایش رونق کسب و کار واحدهای تجاری مجتمع است؛ از این‌رو طی چندماه اخیر پیشنهادهای همکاری متفاوتی را به منظور برگزاری جشنواره، ارزیابی کردیم تا بالاخره پروپوزال بانک شهر به تایید رسید.
مهندس میرعالی افزود: بانک شهر به عنوان شریک تجاری ما در این طرح تسهیلات و خدمات قابل توجهی را در نظر گرفته است که هم رضایت بهره‌برداران واحدهای تجاری و هم رضایت مشتریان را برآورده خواهد ساخت؛ در واقع این تعامل موثر شراکتی است که در آن همه شرکا برنده خواهند بود.
مهندس میرعالی با بیان این نکته که حسن برگزاری جشنواره نیازمند همراهی و همدلی بهره‌برداران محترم با مدیریت مجتمع است گفت: کلیه بخش‌های مجتمع خصوصا تیم تحت نظارت مهندس ریاضی در واحد اجرائی و تیم حراست در راس سایر بخش‌ها سهم ویژه‌ای در برگزاری جشنواره دارند که قطعا با حسن همکاری بهره‌برداران واحدهای تجاری، برگ زرین دیگری را در رزومه درخشان مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش ثبت خواهند کرد.
دکتر سید صالحی از مدیران ارشد بانک شهر نیز در ادامه این جلسه گفت: آنچه در باب این مشارکت نقش مهمی ایفا می‌کند اعتماد است؛ ما به توانمندی‌های بانک شهر و به مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش به عنوان شریک سرمایه‌گذارمان اعتماد داریم و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی خواسته‌های همه عزیزانمان در مجتمع کورش باشیم.
وی افزود: ما سعی کردیم سرمایه‌گذاری‌مان در مجتمع کورش در خور شأن مجتمع کورش باشد و بی‌شک این مشارکت را به زمان این جشنواره محدود نمی‌دانیم بلکه این همکاری را مقدمه‌‌ای برای همکاری‌های بلند مدت می‌دانیم.
منبع:
پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی گلرنگ