همکاران شرکت گسترش فن‌آوران شرق، برای اولین بار در ایران، چسب‌های هات ملت ـ ایزی ملت (Hot Melt-Easy Melt) را با کیفیت بالا تولید کردند.
این تولید هماهنگ با تکنولوژی روز دنیاست و بسیار راحت‌تر از چسب‌های دیگر استفاده می‌شود.
گسترش فن‌آوران شرق در نخستین گام، این چسب‌ها را برای فروش در داخل گروه صنعتی گلرنگ و به شرکت ماریناسان تولید می‌کند، در حالی که شرکت ماریناسان تا کنون این چسب‌ها را از شرکت‌های خارجی تامین می‌کرد.
از مزایای این محصول می‌توان به كیفیت عالی و پایداری بسیار طولانی چسب، سرعت و حجم بالای تولید، زمان كوتاه اتصال، مقاومت در برابر انواع تنش‌های كششی، فشاری، پیچشی، قابل بازیافت بودن مواد ضایعاتی، عدم نیاز به خشك‌كن، امكان ذوب مجدد پس از سرد شدن چسب و از همه مهمتر نحوه استفاده آسان و عدم نیاز به کنترل در ورود ذرات خارجی به محصول اشاره كرد.
امروزه چسب گرم در بسیاری از صنایع كاربرد وسیعی دارد كه برخی از موارد استفاده آن عبارتند از: صنایع خودرو سازی، صنایع الكترونیك و مخابرات، تولیدكنندگان كفش، سازندگان مبل، صندلی و تشك، صنعت چاپ، صحافی، بسته‌بندی صنایع غذایی و لیبل‌زنی، صنایع دارویی، صنایع سلولزی (دستمال كاغذی، پوشك، نوار بهداشتی و غیره) و به‌طور كلی هرجایی كه چسب به‌صورت صنعتی مورد استفاده قرارگیرد.
این موفقیت را به همکارانمان در شرکت گسترش فن‌آوران شرق تبریک می‌گوییم.
منبع:
پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی گلرنگ