گروه صنعتی گلرنگ در نمایشگاه تخصصی فناوری و صنایع برتر ایران (BTI) به عنوان صادرکننده برتر محصولات دانش بنیان به کشورهای اسلامی معرفی شد.
در تقدیرنامه‌ای که به همین مناسبت و با عنوان “برند برتر صادرات محصولات دانش بنیان به کشورهای اسلامی” از سوی محمدرضا گلرو معاون اجرایی و برنامه‌ریزی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در اختیار گروه صنعتی گلرنگ قرار گرفت، آمده است:
انتخاب آن مجموعه به عنوان صادرکننده برتر محصولات دانش بنیان به کشورهای اسلامی نشان‌دهنده تلاش چشمگیر آن سازمان در جهت حضور موفق و پرثمر در صحنه تجارت خارجی و معرفی بیش از پیش محصولات و توانمندی‌های ایرانبه دنیاست.
گفتنی است نمایشگاه تخصصی BTI روز یکشنبه ششم دی ماه با حضور هاشمی، استاندار تهران و گلرو، معاون اجرایی مجتمع تقریب مذاهب اسلامی و ریاست دبیرخانه توسعه علوم و فناوری، در مجتمع تلاش افتتاح شد و تا هشتم دی ماه ادامه یافت.
هفت شرکت گروه صنعتی گلرنگ در این نمایشگاه که در اولین اجلاس توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی برگزار شد، به معرفی محصولات و توانمندی‌هایی خود پرداختند و با تمرکز بر بحث صادرات با علاقه‌مندان و صاحب‌نظران کشورهای اسلامی ارتباط برقرار کردند و مجموع غرفه‌های گروه صنعتی گلرنگ در نمایشگاه تخصصی BTI مورد استقبال بازدیدکنندگان ایرانی و خارجی قرار گرفت.

منبع:

پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی گلرنگ