دکتر مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ به عنوان برترین راهبر دانشی در چهارمین دوره جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران معرفی شد. لازم به ذکر است در این مسابقه شرکت گروه صنعتی گلرنگ به همراه نه شرکت زیرمجموعه در این جایزه حضور داشتند که تمامی شرکت‌ها موفق به دریافت لوح تقدیر شدند.

از میان شرکت‌های حاضر گروه صنعتی گلرنگ، گروه صنعتی و شرکت گلپخش اول نیز به عنوان ارائه کنندگان بهترین تجربیات در حوزه مدیریت دانش معرفی و در دو کارگاه تخصصی اقدام به ارائه تجربیات خود نمودند. تجربه‌های طرح‌ریزی و استقرار مدل شایستگی‌های مدیران گروه صنعتی گلرنگ و همچنین طراحی،‌ استقرار و بهره‌برداری از سیستم هوشمندی کسب و کار از جمله 15 کارگاه تخصصی جانبی در کنفرانس چهارمین دوره جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران بودند که توسط همکارانی از گروه صنعتی،‌ شرکت گلپخش اول و شرکت گلبرگ بهاران برگزار شد.

شرکت‌های حاضر در این جایزه از گروه صنعتی گلرنگ عبارت بودند از:

1ـ شرکت گروه صنعتی گلرنگ
2ـ شرکت گلپخش اول
3ـ شرکت گلرنگ پخش
4ـ شرکت ماریناسان
5ـ شرکت اکت
6ـ شرکت پاکان پلاستکار
7ـ شرکت آزما نانو سیستم
8ـ شرکت پدیده شیمی قرن
9ـ شرکت هستی آریا شیمی
10- شرکت گلبرگ بهاران

گفتنی است چهارمین دوره جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران زیرمجموعه هفدهمین دوره برگزاری این جایزه جهانی در سراسر دنیاست که دانشگاه صنعتی شریف به نمایندگی از بنیاد جهانی سازمان جهانی برتر با حضور قریب به 50 سازمان ایرانی، برگزار کننده آن بوده است. در این جایزه که در روزهای شانزدهم و هفدهم اسفندماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، برندگان در بخش‌های مختلف معرفی شدند که دکتر مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ به عنوان برترین راهبر دانشی معرفی شد.

شایان ذکر است بر اساس بررسی شرکت Ernst & Young هشتاد و هفت درصد از مدیران شرکت‌های فهرست 500 شرکت برتر جهان اعلام کرده‌اند که سازمان آن‌ها یک سازمان به شدت دانشی است (Knowledge Intensive) و بر ایجاد ثروت از طریق دانش تمرکز دارند. این امر مبین ضرورت توجه گروه صنعتی گلرنگ به نقش ارزش آفرینی بیشتر از دانش و تجربه برای نیل به اهداف استراتژیک و قرار گرفتن در جمع 500 شرکت برتر دنیا تا سال 1404 می‌باشد.

#گروه_صنعتی_گلرنگ #دانشگاه_شریف #جایزه_جهانی_سازمان_دانشی_برتر
منبع خبر: پایگاه اطلاع‌رسانی گروه صنعتی گلرنگ