95071301

امروزه دنیای دیجیتالی درتمامی جنبه های زندگی وکار افراد توسعه پیدا کرده و استفاده از ابزارهای دیجیتالی یکی از الزامات اصلی زندگی هر فردی شده است. دراین میان ضریب نفوذ بالای اینترنت در کشور با عددی حدود ۷۴ درصد، توسعه استفاده از ابزارهای دیجیتالی شخصی همراه با ویژگیهای منحصربفرد این ابزارها از قبیل شخصی بودن، در دسترس بودن، قابلیت انتخاب مخاطبان هدف، تعاملی بودن، قابلیت سنجش اثربخشی و در نهایت هزینه پایین اطلاع رسانی و تبلیغات در آنها، این رسانه های دیجیتالی را تبدیل به یکی از مهمترین و اثربخش ترین رسانه های تبلیغاتی نموده است.

هر چند که روندهای تبلیغات در جهان حاکی از این است که امروزه، رسانه های دیجیتالی تبدیل به یکی از مهمترین رسانه تبلیغاتی شرکت ها شده است و شرکتها برنامه های تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی گسترده خود را در حال برنامه ریزی و اجرا دارند، لذا گاها شرکتها قادر به بهره گیری مناسب از این رسانه های نوین و ارزشمند نمی باشند. بخش عمده این مشکلات را می توان در عدم برنامه ریزی و پیشبرد موضوع در قالب کمپین های دیجیتالی جامع، عدم توجه به ویژگیها و الزامات خاص این رسانه های دیجیتالی و در نهایت توجه اندک به تعریف دقیق بازار هدف و بهره گیری از ویژگی های هدفمندسازی رسانه ها عنوان نمود.

در این راستا و با هدف توسعه دانش حرفه ای و کاربردی در حوزه طراحی و اجرای کمپین های دیجیتالی هدفمند، برای اولین بار کنفرانس تخصصی بازاریابی دیجیتال در 18 آذرماه سال جاری در مجتمع کورش برگزار می گردد. این کنفرانس تاکید ویژه ای بر توسعه بازاریابی دیجیتالی هدفمند به منظور پوشش دهی به اهداف بازاریابی شرکت ها و نیز ایجاد بالاترین سطح دسترسی و اعتبار در بازار هدف شرکتها دارد تا بتواند با افزایش اثربخشی کمپین های تبلیغاتی، بهترین نتایج را برای آنها ایجاد نماید.

 

سرفصل‌های اجرایی کنفرانس

line

* بررسی 3 مورد از بهترین تجربیات برندهای گروه صنعتی گلرنگ در حوزه بازاریابی دیجیتالformposter

* بررسی تجربیات شاخص جهانی در حوزه بازاریابی دیجیتال

* نیازهای زیرساختی مفهوم دیجیتال مارکتینگ در ساختار گروه

* استفاده از ابزارهای ‌های دیجیتال در حوزه بازاریابی

* بودجه بندی در بازاریابی دیجیتال

line

همکاران علاقه مند به شرکت در کنفرانس بازاریابی دیجیتال در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می‌توانند 

از طریق ارسال ایمیل و درج شماره تماس خود با ما در ارتباط باشند.

Error: Contact form not found.